08/06/2020 Societat - Carlos Ribas
La platja Gran de Palamós va rebre la setmana passada els primers banyistes.
L'Ajuntament de Palamós ha engegat el procés de selecció per a contractar 10 joves com a informadors sobre les mesures de seguretat i precaució que s'han de prendre a les platges aquest estiu pel coronavirus. Han de tenir entre 18 i 29 anys i estar empadronats preferentment a Palamós. Els interessats han d'enviar un correu electrònic a ocupacio@palamos.cat abans del 10 de juny. Se'ls farà un contracte pels mesos de juliol i agost i formaran part d'un projecte que s'ha batejat com a 'Brigada Jove 2020'.
Recordem que Palamós ha anunciat que no delimitarà l'espai a les platges perquè calcula que l'aforament és de 15.000 persones, tenint en compte les distàncies de seguretat i higiene, i que amb això n'hi haurà prou per donar cabuda a tots els usuaris que aquest estiu en vulguin fer ús. Reforçarà, això sí, la informació. Amb senyalització i cartells i també amb una desena d'informadors, els mesos de juliol i agost, que explicaran les mesures que cal prendre. Parlem de la distància de 2 metres entre persones, 4 metres entre para-sols, les normes d'ús de dutxes i rentapeus, o l'obligació de dur calçat en les passarel·les. L'Ajuntament de Palamós ha engegat ara el procés de selecció per contractar aquests informadors. Lluís Puig, alcalde del municipi.
Es busca un perfil jove, d'entre 18 i 29 anys i, a poder ser, de Palamós. Qui vulgui obtar a aquesta feina ha de dominar català i castellà i ha d'enviar un correu electrònic amb el currículum, DNI i carta de motivació a l'adreça ocupacio@palamos.cat. El termini és el 10 de juny. Trobareu més informació al web www.palamosocupacio.cat.
Totes les notícies:
25/09/2026 - Cultura La Nau dels 50 metres s'obre a una nova edició de la Tecnofan Party
La festa de cultura digital Tecnofan Party aterra, una vegada més, a la Nau dels 50 metres de...
25/09/2026 - Serveis L'Empordà Wine & Food ens porta un cap de setmana de gastronomia, vins, música i cultura, al passeig del Mar
L'Àgora del passeig del Mar de Palamós serà l'escenari, des d'avui divendres i al llarg d'aquest...
25/09/2026 - Serveis Penúltima escala de creuer del setembre, amb el Marella Explorer
El port de Palamós rebrà aquest diumenge la penúltima escala de creuer d'aquest mes de setembre....
25/09/2026 - Medi Ambient Naturalistes de Girona fa un Bioblitz a Castell
L'Associació de Naturalistes de Girona presenta la primera edició del Bioblitz a Castell. Es...
25/09/2026 - Cultura Tertúlia sobre l'escola d'abans, amb l'associació Clau de Volta
L'associació Clau de Volta oferirà demà dissabte una tertúlia dins el cicle 'Les coses...