08/06/2020 Esports - Jordi Rodríguez
L'Oncoswim l'organitzen Fundació Oncolliga i el Club Natació Radikal Swim.
La Fundació Oncolliga i el Club Natació Radikal Swim organitzaran aquest any una edició virtual de la cursa solidària de natació Oncoswim. El format tradicional estava previst per a aquest cap de setmana passat i es va haver d'ajornar a causa de l'emergència sanitària del coronavirus. L'Oncoswim virtual convida tots els amants de la natació en aigües obertes a completar els 30 quilòmetres de travessia, de manera individual, cadascú en el seu municipi o lloc d'entrenament habitual, i en un termini màxim d'un mes.
La inscripció al repte solidari s'ha obert aquest mateix cap de setmana i s'allargarà fins al 6 de juliol. La podeu fer al lloc web www.oncoswim.cat. Un cop registrat, cada participant tindrà accés a un perfil personal en el qual podrà anar penjant el registre de les seves activitats. És a dir, dia d’entrenament, distància recorreguda i temps invertit de forma manual. El donatiu de la inscripció és de 15 euros però el nedador, així com les persones del seu entorn, també en poden realitzar d'altres. El termini màxim per complir el repte serà de 30 dies, que començaran a comptar a partir del primer registre al web. Un cop completats els 30 quilòmetres, els participants rebran un diploma personalitzat. Per tal d’incentivar la participació, hi haurà un sorteig final de diversos premis entre tots els inscrits.
La finalitat solidària de l’Oncoswim ha estat, des de la seva primera edició l’any 2016, la recollida de fons per a la investigació del càncer de mama triple negatiu. Gràcies als donatius dels equips participants, en les quatre edicions celebrades fins ara s’ha pogut destinar a aquesta investigació prop de 100.000 euros. Davant l’actual situació d’excepcionalitat creada per la crisi de la COVID-19, els organitzadors han cregut oportú, però, que els fons recaptats a l’Oncoswim Virtual es destinin íntegrament a la Fundació Oncolliga Girona, que ha vist reduïts considerablement els seus ingressos habituals.
Totes les notícies:
12/03/2026 - Palamós tramita una quarantena d'expedients per presumptes irregularitats en el padró
L'Ajuntament de Palamós afirma que ha intensificat les actuacions d'ofici per detectar i resoldre...
12/03/2026 - La periodista Susana Pérez obre avui les Jornades d'Educació i Família parlant de la desinformació digital
Avui comença al Teatre La Gorga la 23a edició de les Jornades d'Educació i Família, que...
12/03/2026 - El programa Zero Barreres promou la inclusió educativa entre els alumnes de 5è de primària
El Servei de Ciutat Educadora de l'Ajuntament de Palamós sensibilitza aquest curs uns 600 alumnes...
12/03/2026 - Comencen les visites al pailebot 'Pascual Flores'
Avui comencen les visites al públic a la coberta del pailebot 'Pascual Flores', navili històric...
12/03/2026 - La Sindicatura de Greuges de Catalunya farà atenció personal a Palamós el 24 de març
El dimarts 24 de març, l'equip de la Síndica de Greuges de Catalunya serà a Palamós per atendre...