21/05/2020 Política - Jordi Rodríguez
L'Ajuntament prioritza mesures de caràcter social i econòmic.
L'equip de govern municipal de Palamós i els grups de l'oposició han pactat un document amb 14 línies de treball per donar resposta als efectes socials i econòmics de la crisi del coronavirus. Es tracta d'un full de ruta que marcarà quin destí es donen als 700.000 euros que l'Ajuntament ha habilitat en el pressupost municipal d'aquest any, per fer front a aquestes necessitats.
Un cop es va conèixer la xifra de diners, l'equip de govern d'Esquerra Republicana de Catalunya va formular una sèrie de propostes i va convidar els grups de l'oposició a presentar també les seves. D'aquí ha nascut aquest document consensuat de 14 punts que, segons l'alcalde Lluís Puig, prioritza mesures de caràcter social i econòmic.
El principal grup de l'oposició municipal de Palamós, el Partit dels Socialistes de Catalunya, va fer arribar a l'equip de govern un total de 72 propostes. Consideren que se'ls ha escoltat i que han prioritzat en tot moment una actitud constructiva i de consens polític. Escoltem el seu portaveu a l'Ajuntament, Josep Coll.
L'alcalde de Palamós convocarà un Ple extraordinari, que es farà a finals d'aquest mes o a començament de juny, per aprovar les modificacions de crèdit per disposar d'aquests 700.000 euros que hauran de mitigar, almenys parcialment, els efectes socials i econòmics del coronavirus. Serà un Ple monogràfic sobre la COVID-19 en què també es veurà una moció del grup de Ciutadans, en suport dels col·lectius que més s'han significat en la lluita contra la pandèmia.
Totes les notícies:
21/10/2025 - L'arrossegament de Palamós fa la segona veda de l'any, ja gairebé sense dies de pesca ni quota de gamba
Els pescadors d'arrossegament de Palamós afronten la recta final d'aquest any 2025 amb incerteses....
21/10/2025 - Els pescadors artesanals no estan d'acord amb l'estudi que diu que les boies tenen un impacte positiu
Els pescadors artesanals de Palamós discrepen de l'estudi del Consorci del Medi Marí que...
21/10/2025 - El Ple votarà avui l'adjudicació del contracte de residus nou
Avui es farà el Ple ordinari del mes d'octubre de l'Ajuntament de Palamós, que torna a la seva...
21/10/2025 - Palamós busca voluntaris pel Gran Recapte d'Aliments
La Fundació Banc dels Aliments fa una crida per trobar voluntaris amb vistes a una nova edició...
21/10/2025 - La immobiliària de Sant Antoni Helena Jornet Finques, candidata a uns premis europeus
La immobiliària Helena Jornet Finques, amb oficines a Sant Feliu de Guíxols i a Sant Antoni de...