19/05/2020 Societat - Jordi Rodríguez
Treballadors de l'hospital de Palamós. (Foto: SSIBE).
El nombre de pacients de coronavirus ingressats a l'hospital de Palamós i a la planta medicalitzada de Palafrugell Gent Gran, continua a la baixa. Segons les dades que ha publicat avui Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, a l'hospital palamosí hi ha 8 pacients diagnosticats, 4 menys que el dijous passat, i també 13 sospitosos que estan pendents de resultats analítics.
Aquest centre ha registrat una vintena de defuncions al llarg de la pandèmia, però ja fa una setmana que no n'ha reportat cap més. També baixa el nombre d'ingressats a la planta medicalitzada de Palafrugell Gent Gran. Ara ja només hi queden 10 residents, 8 menys que ara fa cinc dies, i les morts s'han frenat des de ja fa set dies en 32. El global d'altes hospitalàries ja suma 161 pacients, 126 a l'hospital de Palamós i 35 a Palafrugell Gent Gran.
En el cas del sociosanitari Palamós Gent Gran, no hi ha cap intern diagnosticat però sí un total de 8 que esperen resultats del test. El centre acumula una única defunció al llarg de tot l'episodi de la COVID-19.
Les bones notícies arriben també des del col·lectiu de treballadors de SSIBE: El nombre de professionals infectats va baixant i ara és de 29, 7 menys que en la darrera actualització de dades. Quatre d'aquests pacients estan ingressats a l'hospital de Palamós. N'hi ha 12 més en aïllament fins que se'ls verifiquin les proves.
Des que va començar la pandèmia, els centres assistencials que depenen de SSIBE han diagnosticat 506 casos de COVID-19. És a dir, diagnostics confirmats amb proves analítiques i que no inclouen els casos sospitosos que no s'han verificat.
Totes les notícies:
02/07/2025 - Comença el Casal d'estiu municipal, amb més places per cobrir tota la demanda
El Casal municipal d'estiu de l'Ajuntament de Palamós 2025 ja està en marxa. S'han cobert un...
02/07/2025 - Ciutat Educadora impulsa la capacitació digital d'infants i joves
El servei de Ciutat Educadora de l'Ajuntament de Palamós engega aquest mes de juliol els tallers...
02/07/2025 - Un juny tòrrid ha deixat una màxima de 33'4 graus a Palamós
El mes de juny que acabem de deixar enrere ha estat excepcionalment calorós. El que més dels...
02/07/2025 - CCOO demana actualitzar la prevenció de riscos laborals per la calor
En el context de l'onada de calor que estem vivint aquests últims dies, el sindicat Comissions...
02/07/2025 - El lloguer turístic s'ha de registrar amb un codi d'identificació
Ahir va entrar en vigor l'anomenada Finestreta Única Digital d'Arrendaments, un decret impulsat...
Notícies relacionades: