08/05/2020 Societat - Jordi Rodríguez
Les jornades participatives estan centrades en el nucli de Sant Antoni i en la urbanització Mas Pallí. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni posposa fins a la tardor vinent les pròximes sessions de les jornades participatives de barri. A causa de l'emergència sanitària de la COVID-19, aquestes reunions que s'haurien de fer entre el maig i el juny, finalment es duran a terme al llarg dels mesos de setembre i octubre.
Es tracta d'un contacte directe amb els veïns de diferents nuclis i barris del municipi, amb la voluntat de conèixer de primera mà les necessitats que tenen aquestes comunitats. Per a aquest any 2020, les jornades participatives estan centrades en el nucli de Sant Antoni i en la urbanització Mas Pallí. S'habilitarà una carpa de participació ciutadana al carrer. Una a la plaça de la Llibertat de Sant Antoni, i l'altra a la zona verda del carrer de Vall-llobrega. Pendents de l'evolució de la crisi sanitària, la primera de les trobades s'ha convocat pel dissabte 26 de setembre.
Paral·lelament i com a complement a les sessions presencials de debat, es contempla fer-ne de telemàtiques per a aquells veïns i veïnes que no puguin assistir a les presencials. L'objectiu és ampliar els canals de recollida de propostes de millora dels barris.
Totes les notícies:
12/06/2026 - Medi Ambient La platja de Castell es reobre al bany, un cop feta la reparació de l'emissari submarí
Els resultats de les analítiques practicades des del dimecres passat i fins avui diuen que l'aigua...
12/06/2026 - Societat L'hospital de Palamós presenta la seva Unitat de semicrítics connectada amb el Trueta
Aquest matí s'ha presentat a Palamós el desplegament del nou model d'atenció al pacient crític...
12/06/2026 - Serveis Palamós viurà demà la seva gran festa gastronòmica de l'any amb la Fira de la Gamba
Tot està a punt perquè Palamós visqui demà dissabte la gran festa de la Fira de la Gamba....
12/06/2026 - Serveis Tres cuineres locals es converteixen en Ambaixadores de la Gamba de Palamós 2026
La Gamba de Palamós ja té ambaixadores per a aquest 2026. La Comissió Reguladora de la Marca de...
12/06/2026 - Serveis Escala de creuer amb l'Azamara Onward
Les escales de creuer d'aquest mes de juny al port de Palamós arriben avui a l'equador, amb la...