14/04/2020 Successos - Jordi Rodríguez
L'incendi s'ha produït en un edifici del carrer de les Notaries.
Aquest matí s'ha declarat un incendi en l'edifici que hi ha al número 17 del carrer de les Notaries. El foc ha cremat bàsicament els baixos de l'immoble, que estava tancat. En l'extinció de l'incendi els Bombers de la Generalitat han activat quatre dotacions i també hi han intervingut efectius de la Policia Local de Palamós. El foc s'ha detectat cap a les onze del matí i ha cridat força l'atenció perquè ha creat una espessa fumera negra que era visible des de qualsevol punt del municipi.
L'immoble que ha cremat és un edifici de planta baixa i dos pisos on no hi havia ningú. L'incendi ha començat a la planta baixa, que ha estat la part més afectada per bé que la columna de fum ha sortit pel terrat de l'edifici. Els Bombers de la Generalitat l'han pogut controlar després d'una bona estona de treball, i després han ventilat les dues plantes superiors. De moment s'ignoren les causes que han provocat l'incendi, explica el regidor de Seguretat Ciutadana de l'Ajuntament de Palamós, Alfons Bartolomé.
L'edifici sinistrat està situat al carrer de les Notaries, just al costat de la porta del darrere del restaurant Xivarri. De la inspecció ocular que facin els Bombers de la Generalitat, en sortirà l'informe que determinarà quines poden haver estat les causes d'aquest foc, i l'afectació que ha tingut.
Totes les notícies:
14/05/2026 - Societat L'Ajuntament vol aclariments legals abans de complir la sentència pel complement salarial de la Policia Local
L'Ajuntament de Palamós diu que està pendent de consultes legals per aclarir de quina manera...
14/05/2026 - Política Som-hi demana al govern que pagui ja els factors retributius reconeguts judicialment als policies locals
Som-hi per Palamós i Sant Joan portarà al Ple municipal del dimarts vinent l'afer dels factors...
14/05/2026 - Serveis Les platges de Palamós recuperen les dutxes, 4 anys després
Per primera vegada des de l'any 2022, les platges de Palamós tornaran a tenir servei de dutxes...
14/05/2026 - Serveis Escala del creuer Sea Cloud Spirit
El port de Palamós rep avui la visita del creuer Sea Cloud Spirit, de la naviliera Sea Cloud...
14/05/2026 - Societat Últim capítol del cicle de trobades de l'Ajuntament amb els veïns dels barris
Aquesta tarda es farà l'última de les 5 reunions que ha convocat l'Ajuntament de Palamós, des de...