08/04/2020 Cultura - Jordi Rodríguez
El Palamós Terra de Mar aplega molta gent al port i aquesta any s'ha cancel·lat per motius de seguretat.
Palamós es quedarà aquest any sense el seu festival anual de cultura marinera. L'Ajuntament ha confirmat avui que l'emergència sanitària del nou coronavirus ha forçat l'anul·lació del 'Palamós Terra de Mar', que aquest 2020 hagués arribat a la catorzena edició. L'esdeveniment s'havia de fer el cap de setmana del 16 i el 17 de maig, però la incertesa sobre l'evolució de les mesures de confinament han aconsellat esborrar-lo del calendari.
El 'Palamós Terra de Mar' és un festival mariner que ja s'ha convertit en una cita obligada pels amants d'aquesta cultura. Al llarg de tot un cap de setmana, la zona del moll vell del port de Palamós acull múltiples activitats relacionades amb el mar, la navegació o la gastronomia marinera, entre altres. Sempre amb un fil conductor que, per exemple, l'any passat va ser el cabotatge i el comerç marítim. Una edició que va comptar amb la presència de 18.000 visitants. Aquest 2020, però, la pandèmia del COVID19 impedeix fer el 'Palamós Terra de Mar'. L'alcalde del municipi, Lluís Puig, ho ha confirmat avui en declaracions a aquesta emissora.
Puig també ha dit que el següent esdeveniment que pot estar en qüestió a causa del nou coronavirus és la Fira de la Gamba, prevista pels primers dies del mes de juny. Si no fos possible fer-la en aquestes dates, es miraria de posposar-la per a més endavant.
Totes les notícies:
02/07/2025 - Comença el Casal d'estiu municipal amb més places per cobrir tota la demanda
El Casal municipal d'estiu de l'Ajuntament de Palamós 2025 ja està en marxa. S'han cobert un...
02/07/2025 - Ciutat Educadora impulsa la capacitació digital d'infants i joves
El servei de Ciutat Educadora de l'Ajuntament de Palamós engega aquest mes de juliol els tallers...
02/07/2025 - Un juny tòrrid ha deixat una màxima de 33'4 graus a Palamós
El mes de juny que acabem de deixar enrere ha estat excepcionalment calorós. El que més dels...
02/07/2025 - CCOO demana actualitzar la prevenció de riscos laborals per la calor
En el context de l'onada de calor que estem vivint aquests últims dies, el sindicat Comissions...
02/07/2025 - El lloguer turístic s'ha de registrar amb un codi d'identificació
Ahir va entrar en vigor l'anomenada Finestreta Única Digital d'Arrendaments, un decret impulsat...
Notícies relacionades: