07/04/2020 Societat - Jordi Rodríguez
L'hospital de Palamós ja ha donat 39 altes a pacients de COVID19.
L'hospital de Palamós ja ha donat 39 altes a pacients de COVID19, segons les dades que ha facilitat avui Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà. Això s'ha comptabilitzat des del 13 de març passat, dos dies abans que es decretés l'estat d'alarma. A l'hospital palamosí hi ha ara mateix 27 pacients diagnosticats de nou coronavirus, així com 15 més que esperen el resultat de les proves.
SSIBE, d'altra banda, ha rectificat avui a la baixa el nombre de defuncions registrades a l'hospital de Palamós a causa del COVID-19. La xifra és de quatre, en comptes de les cinc que s'havia dit.
Pel que fa a la residència Palafrugell Gent Gran, la principal preocupació del personal sanitari pel brot que s'hi va detectar, ara mateix hi ha 30 usuaris amb la malaltia i 4 en observació. Aquest brot, recordem-ho, ja ha provocat una desena de morts.
També hi va haver una defunció a Palamós Gent Gran, però de moment no s'ha detactat cap altre cas de nou coronavirus. Les dades d'avui, però, reporten que hi ha una persona pendent de diagnòstic.
Finalment, pel que fa als professionals de Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, l'última actualització parla de 55 infectats i 25 aïllats.
Totes les notícies:
09/09/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament convoca avui i demà dues reunions informatives sobre la recollida porta a porta al comerç
L'Ajuntament de Palamós comença avui les reunions informatives amb el comerç i les empreses...
09/09/2026 - Serveis El Marella Discovery 2 cancel·la la seva escala a Palamós per la previsió de mal temps
La companyia britànica Marella Cruises ha cancel·lat l'escala que havia de fer avui el vaixell...
09/09/2026 - Societat L'Ajuntament organitza activitats gratuïtes per a gent gran de Palamós
L'Ajuntament de Palamós organitza de nou activitats per a persones empadronades al municipi, que...
09/09/2026 - Medi Ambient SOS Costa Brava porta l’activisme ambiental a les escoles i instituts
SOS Costa Brava impulsa tallers d’activisme ambiental per a escoles i instituts amb l’objectiu...
09/09/2026 - Serveis Inscripcions obertes per als cursos de noves tecnologies, ocupació i cerca de feina
S'ha obert el període d’inscripcions per a poder participar en els tallers 'Palamós Connecta't'...
Notícies relacionades:
06/04/2020 - Societat SSIBE ja ha diagnosticat 191 casos de nou coronavirus al Baix Empordà
...
06/04/2020 - Societat L'hospital de Palamós no ha arribat al nivell de pressió assistencial que preveia
...
06/04/2020 - Societat El primer pacient que va ser intubat a Palamós per COVID19 ja ha rebut l'alta
...