06/04/2020 Serveis - Jordi Rodríguez
Imatge de la Platja Gran de Palamós, en una imatge d'aquest matí de la webcam instal·lada sobre el Museu de la Pesca de Palamós.
Posem ara el focus en l'estadística del temps que hem tingut aquesta setmana passada al municipi de Palamós. Una informació que ens faciliten el nostre col·laborador Josep Ribas, i la seva estació meteorològica. La temperatura màxima de la setmana la vam tenir aquest divendres passat i va ser de 18'6 graus. Curiosament, la mínima més baixa és del mateix dia, amb 4'3 graus, una mínima que es va repetir també ahir diumenge.
Vam tenir un episodi de pluja el dimecres, que es va allargar parcialment al dijous. En total, a Palamós es van recollir 16'2 litres per metre quadrat. Pel que fa al vent, el divendres es va registrar un cop màxim de 40'2 quilòmetres per hora de component nord.
Dir també que la temperatura en superfície de l'aigua del mar és de 13'4 graus, segons l'observatori de Josep Pascual a l'Estartit.
Totes les notícies:
12/06/2026 - Medi Ambient La platja de Castell es reobre al bany, un cop feta la reparació de l'emissari submarí
Els resultats de les analítiques practicades des del dimecres passat i fins avui diuen que l'aigua...
12/06/2026 - Societat L'hospital de Palamós presenta la seva Unitat de semicrítics connectada amb el Trueta
Aquest matí s'ha presentat a Palamós el desplegament del nou model d'atenció al pacient crític...
12/06/2026 - Serveis Palamós viurà demà la seva gran festa gastronòmica de l'any amb la Fira de la Gamba
Tot està a punt perquè Palamós visqui demà dissabte la gran festa de la Fira de la Gamba....
12/06/2026 - Serveis Tres cuineres locals es converteixen en Ambaixadores de la Gamba de Palamós 2026
La Gamba de Palamós ja té ambaixadores per a aquest 2026. La Comissió Reguladora de la Marca de...
12/06/2026 - Serveis Escala de creuer amb l'Azamara Onward
Les escales de creuer d'aquest mes de juny al port de Palamós arriben avui a l'equador, amb la...