25/03/2020 Serveis - Jordi Rodríguez
L'elaboració d'aquest llistat ha estat una col·laboració entre l'Ajuntament de Palamós i l'associació de comerciants FECOTUR.
L'Ajuntament de Palamós ha incorporat a les xarxes socials municipals el llistat de botigues i establiments del municipi que fan serveis a domicili o d'urgència, durant el confinament pel coronavirus. Són un total de 34 empreses que s'han organitzat per tal de prestar els seus serveis a la població, sense necessitat que aquesta hagi de sortir de casa.
Ara, la relació d'aquestes botigues i dels seus contactes ja es pot consultar a l'APP, Facebook, Instagram i Twitter de l'Ajuntament de Palamós, i també la podeu veure en un document adjunt a aquesta notícia.
Es tracta d'establiments que treballen amb productes de primera necessitat, bàsicament d'alimentació. També hi ha, però, alguna farmàcia, botigues d'informàtica, perruqueries, ferreteries, o establiments que venen menjar per a mascotes. També hi ha vàries òptiques i empreses de telecomunicacions que ofereixen els seus serveis, només en casos urgents.
Les comandes es poden fer per telèfon, correu electrònic o whatsapp, i garantint el transport d’aquests productes fins al domicili.
L'elaboració d'aquest llistat ha estat una col·laboració entre l'Ajuntament de Palamós i l'associació de comerciants FECOTUR. L'alcalde Lluís Puig ha explicat avui a Ràdio Palamós que el document s'anirà actualitzant.
CITA
Cal recordar que l’estat d’alarma en vigència actualment obliga el confinament de les persones a casa seva i limita la mobilitat a determinades activitats. És el cas de l'adquisició d’aliments, productes farmacèutics de primera necessitat, entitats financeres, desplaçament al lloc de treball, retorn a la residència habitual, atenció i cura a menors d’edat, gent gran i altres persones especialment vulnerables. Igualment, es permet la circulació de vehicles particulars per a la realització de les activitats anteriorment referides o per al repostatge en benzineres.
Totes les notícies:
18/09/2026 - Serveis La italiana Grandi Navi Veloci s'interessa per tenir una línia marítima regular amb Palamós
La companyia de ferris italiana Grandi Navi Veloci ha mostrat el seu interès per incorporar...
18/09/2026 - Serveis Segona escala de la setmana del creuer Silver Ray
El creuer Silver Ray arribarà demà dissabte al port de Palamós, en la que serà la seva segona...
18/09/2026 - Política Els presidents de l'ANC i del Consell de la República, protagonistes d'un col·loqui a Palamós
La territorial de l'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós organitza aquest dissabte un...
18/09/2026 - Cultura Homenatge festiu al dj i productor palamosí David Monje
El dj i productor musical palamosí David Monje, que va morir aquest any a causa de la malaltia de...
18/09/2026 - Cultura La Gorga acull 'El Concert' d'alumnes de l'acadèmia L'Assaig by Elisabet
Aquest dissabte el Teatre La Gorga serà l'escenari d'un espectacle molt especial. Es tracta de 'El...