17/03/2020 Política - Jordi Rodríguez
Roser Huete, regidora electa de la CUP, a l'espai 'Preguntes', en una imatge d'arxiu.
La regidora de la CUP a l'Ajuntament de Palamós, Roser Huete, ha dit avui que les retallades han deixat sota mínims el sistema de salut públic, pensant que mai hauríem de fer front a una gran crisi sanitària. La pandèmia del coronavirus posa ara en evidència els errors que s'han comès, segons Huete. La portaveu municipal de la CUP creu que els responsables polítics de les retallades, haurien de reflexionar sobre les conseqüències dels seus actes.
Roser Huete ho ha explicat avui mateix, al programa de Ràdio Palamós 'Preguntes'.
La portaveu de la Candidatura d'Unitat Popular Palamós-Vila-romà ha dit també que les mesures que s'han pres fins ara per contenir la propagació del coronavirus haurien de ser més dràstiques.
Roser Huete s'ha mostrat d'acord amb la decisió d'ajornar el Ple municipal que s'havia de fer avui a l'Ajuntament de Palamós.
Totes les notícies:
07/05/2026 - Obres i Urbanisme El Consorci d'Aigües reivindica la feina feta per recuperar la depuradora
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava vol que es posi en valor l'esforç que s'ha fet per...
07/05/2026 - Obres i Urbanisme SSIBE vol tenir enllestida a l'estiu la reforma de l'Hospital de Dia
La Fundació Hospital de Palamós-Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà continua avançant...
07/05/2026 - Societat JuntsxCat demana que es paguin ja els plusos als policies i que es revisi el conveni laboral
Junts per Catalunya, grup de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, creu que el govern ha de donar...
07/05/2026 - Societat Reunió de participació ciutadana pels veïns de Sant Joan
L'Ajuntament de Palamós programa avui la tercera de les 5 trobades del cicle de reunions amb...
07/05/2026 - Cultura 'Viatgem', conte inclusiu avui a la Biblioteca Municipal
A partir d'un quart de 6 d'aquesta tarda es farà a la Biblioteca Municipal de Palamós el club de...
Notícies relacionades:
16/03/2020 - Societat L'Ajuntament pren noves mesures de prevenció pel coronavirus
...
13/03/2020 - Societat L'hospital de Palamós modifica protocols després del primer positiu de coronavirus al Baix Empordà
...
12/03/2020 - Societat Els centres sanitaris es reorganitzen pel coronavirus
...
09/08/2018 - Societat El Baix Empordà encara no ha recuperat el finançament públic sanitari d'abans de la crisi
...