09/03/2020 Societat - Carlos Ribas
La regidora de Gent Gran, Laura Lafarga, amb la centenària Maria José Jiménez. (Foto: Ajuntament de Palamós).
Palamós té des de fa pocs dies una nova àvia centenària. Es tracta de Maria José Jiménez Carruesco, una resident al centre Palamós Gent Gran, que ha complert 100 anys. Com és habitual en aquests casos, es va fer un acte oficial d’homenatge, el passat divendres amb la participació de familiars i amics de l'homenatjada. La regidora de Gent Gran, Laura Lafarga va lliurar a la senyora Jiménez la Medalla Centenària que atorga la Generalitat.
Maria José Jiménez va néixer l’any 1920, a Barbastro, a la província d'Osca, on va viure fins a contraure matrimoni amb Fernando Pérez-Mañanet. Aleshores es trasllada a Barcelona, on neixen els seus dos fills. Vídua des de fa 25 anys, la senyora Jiménez va anar a viure a Palamós l'any 1994. Des da fa un temps és resident al centre Palamós Gent. Actualment, la Maria José Jiménez Carruesco té un fill, tres néts i cinc besnéts.
Totes les notícies:
17/09/2026 - Política L'Ajuntament subvenciona amb 40.000 euros la 50a Christmas Race, malgrat dubtar del futur de la regata
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va donar aquest dimarts passat el vistiplau a la subvenció al...
17/09/2026 - Política El govern posposa la votació al Ple del Compte General del 2025
L'equip de govern de l'Ajuntament de Palamós, que formen els grups d'ERC i el PSC, va decidir...
17/09/2026 - Serveis El port de Palamós i la seva destinació es promocionen a la fira Seatrade Cruise Med, a Las Palmas
Las Palmas de Gran Canaria és la seu, des d'ahir i fins avui dijous, de la fira biennal dels...
17/09/2026 - Societat 12 persones han mort ofegades aquest estiu a les platges de la Costa Brava
La campanya de bany a les platges de la Costa Brava, entre el 15 de juny i el 15 de setembre, s'ha...
17/09/2026 - Cultura SSIBE i els museus del Baix Empordà presenten 6 audioguies sensorials pel benestar emocional a través de la cultura
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, l'Institut Català de la Salut, i els museus del Baix...
Notícies relacionades: