27/02/2020 Política - Jordi Rodríguez
Els grups d'ERC i PSC, al fons, i la regidora de la CUP, Roser Huete, en primera instància.
Els dos principals grups polítics representats a l’Ajuntament de Palamós, ERC i el PSC, coincideixen en què la informació sobre què cobren els regidors i regidores és absolutament transparent. Les dues formacions critiquen les objeccions formulades en aquest sentit per la CUP, que denunciava recentment aquesta presumpta opacitat i, alhora, es queixava que hi hagi edils que cobrin per la seva dedicació a més d’una administració o ens públic.
És el cas de l'alcalde Lluís Puig, que també forma part de la Junta de Govern del Consorci de la Costa Brava, o de la primera tinent d'alcalde, Maria Puig, que cobra un sou com a vicepresidenta de la Diputació de Girona i a més té percepció per assistències a l'Ajuntament. La CUP incloïa també en la seva crítica els regidors i regidores que estan a l'assemblea de la Mancomunitat de Municipis.
Lluís Puig veu legítima l'opinió de la CUP sobre si hi ha més d'una retribució o sobre les quantitats que es cobren. No admet, però, que es digui que aquests processos no són transparents.
En la mateixa línia s'ha pronunciat el portaveu del principal grup de l'oposició, Josep Coll, del PSC.
Les quantitats que cobren els edils de l'Ajuntament de Palamós estan reflectides al portal electrònic de l'Ajuntament. Les quantitats que es cobren a la Diputació, al Consorci de la Costa Brava o a la Mancomunitat de municipis també són públiques.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...
Notícies relacionades: