24/02/2020 Esports - Jordi Rodríguez
Mechaal al Meeting Villa de Madrid. (Foto: @adelmechaal).
Adel Mechaal va ser vuitè en els 3.000 metres del Meeting Villa de Madrid, que aquest divendres passat tancava el circuit mundial d'atletisme en pista coberta. Per primera vegada en les tres reunions en què ha participat, Mechaal va baixar dels 8 minuts. El palamosí del New Balance va aguantar en el grup capdavanter pràcticament fins a l'última volta, quan va cedir davant l'empenta dels atletes africans.
Mechaal va acabar amb un temps de 7'45''08, per damunt dels 7'40'' que té acreditats, però millorant sensiblement els temps que havia fet a Boston i Karlsruhe, les dues altres reunions del circuit en què havia participat. La prova la va guanyar l'etíop Getnet, per davant dels kenians Birgen i Barega.
Totes les notícies:
20/03/2026 - Xavi Verdaguer dona consells pels bons hàbits alimentaris i d'estil vida per millorar l'energia i el rendiment dels nostres fills i filles
El nutricionista i fisioterapeuta Xavi Verdaguer va parlar ahir a Palamós dels habits alimentaris...
20/03/2026 - 'El Quart Trimestre' o la maternitat més enllà del part
L'edifici Fleming del complex assistencial de Palamós ha estat aquest matí l'escenari de la...
20/03/2026 - Ruta guiada pel termenal de Palamós, aquest diumenge
Amb motiu de la restitució, recuperant-ne les fites, de la línia de terme que separava antigament...
20/03/2026 - '(Re)Coneguem la nostra història': les dones de Palamós a través dels seus oficis
Encara en el marc dels actes commemoratius del Dia Internacional de les Dones, el Servei d'Igualtat...
20/03/2026 - Desfilada de roba de segona mà a benefici de Càritas
Càritas Interparroquial Palamós-Sant Joan organitza aquest diumenge una altra edició de la...
Notícies relacionades: