21/02/2020 Societat - Jordi Rodríguez
L'economista Xavier Sala i Martín amb una de les seves característiques jaquetes. (Foto: Xavier Sala i Martín).
Ja es coneix la programació de les Jornades d’Educació i Família de Palamós, que es faran del 5 al 19 de març, organitzades pel Departament de Joventut de l’Ajuntament. Les jornades arriben a la dissetena edició, amb l’objectiu de crear debat i donar eines a pares, mares i educadors en la seva relació diària amb els infants i joves. El plat més mediàtic d’aquestes Jornades el servirà l’economista Xavier Sala i Martín.
El popular economista, professor a la universitat nord-americana de Columbia, estarà a Palamós el dia 12 de març per pronunciar la conferència 'El sistema educatiu de la quarta revolució industrial'. Les Jornades d'Educació i Família, però, hauran començat una setmana abans, el 5 de març, amb la presència de Pep Marí. Aquest psicòleg esportiu parlarà de 'Ser només pares'. Les Jornades es tancaran el dijous 19 de març amb Marc Masip, psicòleg expert en l'addicció a les noves tecnologies. Ell parlarà del tema 'Addicció a les pantalles. L'heroïna del segle XXI'.
Totes les sessions de les Jornades d'Educació i Família de Palamós es faran al Teatre La Gorga, a partir de les nou de la nit, i amb l'entrada gratuïta.
Totes les notícies:
17/06/2025 - El Ple votarà avui posar a concurs el contracte municipal de residus
Després d'anys d'espera, finalment el Ple de l'Ajuntament de Palamós debatrà i votarà avui la...
17/06/2025 - Les pluges d'aquest any no asseguren un estiu tranquil als boscos
Malgrat hem tingut un hivern i una primavera plujosos, els boscos estan en unes condicions que...
17/06/2025 - Presenten el disseny del primer vaixell-aula del Museu de la Pesca
En un acte que es farà aquest matí a la Capella del Carme, l'Ajuntament de Palamós presentarà...
17/06/2025 - Les cambres gironines plantegen els reptes de futur del territori
Les 3 cambres de comerç de la demarcació, Girona, Palamós i Sant Feliu de Guíxols, s'han trobat...
17/06/2025 - 77 avis van patir maltractaments, l'any passat al Baix Empordà
El registre de casos de maltractament a gent gran de les comarques gironines n'ha detectat 77 a la...
Notícies relacionades: