14/02/2020 Cultura - Jordi Rodríguez
Nina Mercader i Rubén Hidalgo, Reina i Rei del Carnaval de Palamós 2020.
La Nau dels 50 metres s’omplirà demà a la nit per donar la benvinguda a la Reina i al Rei del Carnaval de Palamós 2020. Ja fa dies que no hi ha cap tiquet pel sopar de presentació i s’espera una vetllada molt lluïda que donarà el tret de sortida a l’anomenada Festa Major d’hivern del municipi. La colla Les Incombustibles tindrà un protagonisme indiscutible perquè les seves integrants apadrinen la Reina i el Rei d’aquest any, mentre Les Arreplegades s’encarregaran de fer el pregó.
La vetllada arrencarà a les nou de la nit amb el sopar popular, pel qual ja no hi ha entrades perquè es van vendre totes el mateix dia que es van posar a la venda. L'organització va fer una llista d'espera i mirarà d'encabir qui sigui possible. Sí que es podran comprar entrades per a l'espectacle que vindrà a continuació, a partir de les onze, i que es vendran a la mateixa taquilla de la Nau dels 50 metres.
En aquest espectacle hi actuaran les colles Les Braves, Les Fures, Les Folloneres i Els Pirats. Les Arreplegades es responsabilitzen aquest any del pregó, que serà el preludi de la presentació de la Reina i el Rei del Carnaval de Palamós 2020. Els presenten la colla Les Incombustibles i són la Nina Mercader i en Rubén Hidalgo. La nova Reina ens ha presentat la seva colla, Les Incombustibles, un grup de trenta amigues que van decidir participar en el Carnaval ara fa 14 anys.
A partir de demà a la nit, quan l'alcalde de Palamós els lliuri la vara que els permetrà convertir la vila en un pou de disbauxa, gresca i xerinola, els coneixereu com a Nina Night Fever i Rei Kin Cool. Una nit molt especial, com ens expliquen ells mateixos.
La festa a la Nau dels 50 metres s'allargarà fins a la matinada, però el diumenge n'hi haurà més. A les 12 del migdia començarà el tradicional Vermut dels Pirats, al passeig del Mar, que inclourà una taula informativa sobre disfresses de segona mà, a càrrec de la colla Els Destronats. A la tarda, a les cinc i a la Nau dels 50 metres, es farà el berenar i la presentació del Carnestoltes i la Reina infantils.
Totes les notícies:
01/10/2026 - Societat Els sindicalistes de la Policia Local denuncien incomunicació amb l'Ajuntament
Els representants sindicals de la Policia Local de Palamós i Sant Joan es malfien de l'oferta de...
01/10/2026 - Medi Ambient Implantació progressiva de la recollida de residus porta a porta comercial
En el calendari de posada en servei del nou contracte de recollida de residus i neteja viària de...
01/10/2026 - Serveis Comencen les escales de creuer del mes d'octubre
La temporada de creuers al port de Palamós entra ja en el seu últim trimestre. Resten un total de...
01/10/2026 - Serveis Des d'avui ja no es poden llogar barques sense titulació nàutica
Des d'avui dijous ja no es poden llogar barques sense titulació nàutica. Aquest 1 d'octubre entra...
01/10/2026 - Política L'ANC Badia de Palamós commemora l'1-O amb la presentació d'un llibre de Toni Strubell
Avui és primer d'octubre, novè aniversari del referèndum sobre la independència de Catalunya....