13/02/2020 Successos - Jordi Rodríguez
Vehicle del Servei d'Emergències Mèdiques.
Un accident de trànsit múltiple a l'autovia C-31, en un dels accessos a Palamós, va provocar ahir un ferit lleu i que s'hagués de desviar la circulació durant una estona. El sinistre es va produir cap a tres quarts de set de la tarda al quilòmetre 324 de l'autovia, a l'altura de la primera sortida de Palamós, en direcció Palafrugell.
En l'accident s'hi van veure implicats quatre cotxes que, per causes que no han transcendit, es van anar encalçant els uns amb els altres. Van haver d'intervenir unitats dels Mossos d'Esquadra, dels Bombers de la Generalitat i del Sistema d'Emergències Mèdiques. Els bombers van haver d'excarcerar un dels ocupants dels vehicles, per bé que només tenia ferides lleus. Durant uns 30 minuts el trànsit de l'autovia en direcció a Palafrugell es va desviar per l'interior, a través del giratori del Mas Gorgoll. La Policia Local de Palamós es va encarregar de regular el trànsit en aquest punt.
Totes les notícies:
29/04/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament de Palamós diu que les obres de la Fosca es poden encarir fins a un 30 per cent
La gestió de les obres de la segona fase d'urbanització del nucli de la Fosca encaren una fase...
29/04/2026 - Medi Ambient Som-hi exigeix garanties de la qualitat de les aigües de bany
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició municipal, reclama garanties de...
29/04/2026 - Serveis Ajuntament i sector turístic comparteixen una jornada de treball
L'espai municipal de les galeries Carme va ser ahir l'escenari d'una jornada de treball organitzada...
29/04/2026 - Serveis El Silver Shadow tanca avui les escales de creuer de l'abril
El creuer Silver Shadow fa avui dimecres la seva primera escala al port de Palamós. Ha arribat a...
29/04/2026 - Societat Segona i darrera jornada de portes obertes a la Llar d'infants municipal
En el marc del període de preinscripció pel curs vinent a la Llar d'infants municipal de...