10/02/2020 Cultura - Jordi Rodríguez
Els Carnestoltes de l'any passat, la nit de la seva presentació a la Nau. (Foto: Joan Carol).
Aquesta tarda es posen a la venda les entrades pels diferents esdeveniments de la programació del Carnaval de Palamós 2020. Els tiquets estan a la disposició del públic a l’agència Espai de Viatges, al carrer de Dídac Garrell, a partir de les cinc i fins a les vuit del vespre. Ja no hi trobareu, però, entrades pel sopar de presentació del Rei i la Reina del Carnaval palamosí, que es farà aquest dissabte que ve a la Nau dels 50 metres.
De fet ha estat necessari habilitar una llista d'espera, una cosa que no s'havia fet en els últims anys. Xicu Grau, de l'Associació Carnaval de Palamós, explica que detecten un gran interès participatiu en l'edició d'aquest 2020. Ho ha dit avui mateix al programa de Ràdio Palamós 'Tal com som'.
El dijous passat es van posar a la venda 970 entrades per a aquest àpat popular, i es van exhaurir el mateix dia. N'hi ha 230 més per entrar només a l'espectacle, sense el sopar. D'aquestes encara se'n podran comprar, la mateixa nit del dissabte a la Nau dels 50 metres. Dolors Ors, presidenta de l'Associació Carnaval de Palamós.
El sopar de presentació del Carnestoltes i la Reina del Carnaval de Palamós 2020 es farà el dissabte, a partir de les nou de la nit. A partir de les onze començarà l'espectacle amb les actuacions de Les Braves, Les Fures, les Folloneres i els Pirats. El pregó a càrrec de Les Arreplegades i, finalment, la presentació del Carnestoltes i la Reina, apadrinats aquest any per la colla Les Incombustibles. La festa acabarà amb música fins a la matinada.
Totes les notícies:
03/05/2025 - El Palamós perd davant el Vilafranca (0-2)
El Palamós ha perdut el partit disputat al Municipal Palamós - Costa Brava per zero gols a dos...
02/05/2025 - Aquest diumenge comencen les escales de creuer del mes de maig
El port de Palamós començarà aquest diumenge les escales de creuer del mes de maig. En seran 9,...
02/05/2025 - El pont de l'1 de maig porta molts visitants a la Costa Brava centre
Estem en ple pont festiu de l'1 de maig. Un cap de setmana llarg en què la Costa Brava centre...
02/05/2025 - Palamós recuperarà el brollador del passeig, després d'anys inactiu
La Brigada Municipal de l'Ajuntament de Palamós treballa aquests dies per posar a punt el...
02/05/2025 - Un cotxe s'estavella en una rotonda i el conductor és positiu en alcoholèmia
Un accident de trànsit, sense danys personals, va acabar la matinada d'ahir dijous amb un cotxe...
Notícies relacionades: