30/01/2020 Esports - Jordi Rodríguez
El palamosí Mario Fernández és l'entrenador de La Jonquera.
L’entrenador palamosí Mario Fernández espera aconseguir la permanència a la Primera Catalana amb La Jonquera. L’equip està a dos punts de les places de descens i vol apretar el pas en aquesta segona volta de la lliga per no haver de patir. Mario Fernández es va incorporar l’estiu passat al projecte dels jonquerencs, després de posar el punt i final a una etapa de quatre anys com a entrenador a l’Acadèmia de Futbol del València.
Curiosament, com a entrenador de La Jonquera, Mario Fernández veu sovint el Palamós. El motiu és que el calendari fixa que el rival dels jonquerencs ha jugat contra el Palamós la jornada anterior, i el tècnic aprofita totes les ocasions que té per poder seguir aquests partits. Fernández veu un Palamós reforçat de cara a aquesta segona volta de la lliga, que acaba de començar. Ho ha explicat avui a la tertúlia del programa esportiu de Ràdio Palamós 'Temps afegit'.
Les trajectòries del Palamós i de Mario Fernández es van trobar en l'etapa de jugador, però no en la d'entrenador. El tècnic va tornar a casa fa uns mesos després de quatre anys en el futbol formatiu del València, i el seu nom va sonar per entrenar el degà. Ell assegura, però, que no hi va haver cap oferta formal, malgrat era una opció que hauria vist bé.
Mario Fernández té l'acadèmia de futbol Máster-Fútbol, amb seu a Palamós. Des d'aquesta empresa col·labora, per exemple, amb l'escola de tecnificació que l'Espanyol ha obert a Calonge i Sant Antoni, on fa de coordinador.
Totes les notícies:
01/08/2025 - L'Ajuntament de Palamós presentarà un document de 13 esmenes al PDU del port
L'Ajuntament de Palamós ja té a punt la seva resposta a l'avanç del Pla Director Urbanístic del...
01/08/2025 - Les illes Formigues seran un clam per la protecció del mar
Tot està preparat per a la manifestació aquàtica que l'Associació Amics de les Illes Formigues...
01/08/2025 - Primera tongada de turistes de creuer de l'agost, amb 1.900 britànics
Tret de sortida a les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós. Avui ens visita...
01/08/2025 - El correfoc engega avui la Festa Major de Sant Joan
Avui comença la Festa Major de Sant Joan, que s'allargarà fins a aquest diumenge. L'Associació...
01/08/2025 - El Festival de Guitarra Girona-Costa Brava arriba a La Gorga amb accent argentí
El Festival de Guitarra Girona-Costa Brava programa aquest diumenge el seu segon concert d'aquest...