24/01/2020 Societat - Jordi Rodríguez
Tros de parterra enfonsat al passeig de Sant Antoni. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).
Els efectes de la llevantada continuen portant problemes al passeig de Sant Antoni. L’Ajuntament ha hagut de tallar al trànsit de vianants un segment que s’ha descalçat, provocant l’enfonsament d’una part del parterre enjardinat i obrint un esvoranc. Els serveis tècnics municipals de Calonge i Sant Antoni han de valorar si hi ha risc d’enfonsament d’altres trams o d’una part de la calçada. La restricció del pas es fa a l’altura de la cantonada del passeig amb el carrer de Girona.
L'efecte de les onades picant contra l'escullera del passeig ha provocat que la base s'hagi descalçat, ocasionant l'enfonsament del parterre central i la caiguda d'un fanal. La zona on s'ha produït aquesta incidència és molt sensible perquè rep habitualment l'impacte dels temporals de mar. L'episodi s'afegeix als molts danys que ha patit la façana marítima de Sant Antoni amb el temporal 'Glòria', entre ells greus desperfectes en els espigons transversals. Per això, l'alcalde de Calonge i Sant Antoni, Miquel Bell-lloch, creu que ha arribat el moment que l'administració de l'Estat, que és qui té competències, actuï.
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni demana prudència a la ciutadania i que respecti les zones restringides a la circulació, fins que s'acabin d'avaluar els danys al passeig Josep Mundet.
Totes les notícies:
15/06/2026 - Serveis La Fira de la Gamba de Palamós ven 50.000 tiquets i bat el seu rècord
L'onzena edició de la Fira de la Gamba de Palamós ha batut aquest dissabte el rècord de tiquets...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme Palamós planifica amb l'ACM la renovació de l'enllumenat públic
L'Ajuntament de Palamós s'acull a l'Acord marc de serveis i subministrament de la Central de...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament convoca les subvencions per rehabilitar façanes
L'Ajuntament de Palamós ha obert el termini perquè la ciutadania demani les ajudes per a la...
15/06/2026 - Cultura L'Ateneu dinamitza la Festa Major amb la primera Fira de Barraques, Sound System a la platja i la baixada de carretons
L'Ateneu de Palamós i Sant Joan organitza diverses activitats aquest cap de setmana vinent, en la...
15/06/2026 - Cultura Club de lectura 'Llegir el teatre' a la Biblioteca, amb 'El Nom'
El club de lectura 'Llegir el teatre', de la Biblioteca Municipal de Palamós, comentarà avui...
Notícies relacionades: