24/01/2020 Esports - Jordi Rodríguez
El Palamós CF torna a jugar a casa aquest cap de setmana. (Foto: Palamós CF).
El Palamós Club de Futbol enceta aquest diumenge la segona volta de la lliga del seu grup de la Primera Catalana. Els palamosins reben la visita de la Fundació Grama, a l’Estadi Municipal. Malgrat guanyar a casa els està costant més del compte, els locals esperen estrenar amb una victòria aquesta segona part de la competició. L’objectiu és conquerir la plaça de promoció d’ascens, que ara mateix tenen a dos punts.
I això passa per derrotar aquest diumenge la Fundació Grama. Un equip que amenaça el Palamós, que el té només tres punts per darrere. El tècnic dels palamosins, Joan Mármol, veu així el rival.
Engega una segona volta de la lliga en què el Palamós ha de millorar la regularitat i el rendiment defensiu si vol aconseguir l'objectiu de lluitar per l'ascens a la Tercera Divisió. Joan Mármol veu així aquesta segona fase de la competició.
El Palamós-Fundació Grama es jugarà el diumenge a les dotze del migdia. Quinze minuts abans començarà el programa de Ràdio Palamós 'El Partit', amb la narració del matx a càrrec de Javi Bujer.
Aquest cap de setmana també hi ha partits de les categories territorials gironines del futbol. A la Tercera Catalana, la Unió Esportiva Calonge rep el Sils, demà a les quatre de la tarda. Una hora més tard, el Sant Antoni de la Quarta Catalana juga a casa contra el Sant Hilari. En aquest grup, l'equip B de la Fundació Esportiva Palamós s'ha retirat de la competició. Havia perdut els 14 partits jugats i ja portava encaixats 87 gols. Si es manté, en un altre grup, la Fundació A que aquest diumenge visita el camp de l'Albons a partir de les quatre. Si us interessa el calendari dels partits de futbol de base que es juguen aquest cap de setmana als camps de la zona esportiva Josep Massot i Sais de Palamós, el teniu en un document adjunt a aquesta notícia al web palamoscomunicacio.cat.
En bàsquet, el sènior del Club Esportiu Palamós necessita recuperar les bones sensacions, i per fer-ho res millor que començar a guanyar partits. La primera oportunitat la té demà dissabte, al Pavelló Municipal, amb la visita del Salt B. L’equip que entrena Carles Sala necessita reaccionar ja, si vol sortir de la cua de la classificació. El partit es jugarà a dos quarts de vuit del vespre.
Destaquem dos partits més que es jugaran el diumenge al Pavelló Municipal. A les quatre, el Sub25 masculí del Club Esportiu s'enfrontarà a l'Arbúcies. Més tard, a dos quarts de vuit, la Unió Bàsquet Palamós rebrà l'Hostalric.
En el mateix Pavelló, demà hi ha dos partits del Palamós Club Futbol Sala. A les tres juguen el benjamí i el Palafolls i, a dos quarts de cinc, l'aleví i l'Interesportiu Malgrat.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...