23/01/2020 Societat - Jordi Rodríguez
Un aspecte de la destrossa en les naus del CNCB.
Les instal·lacions del Club Nàutic Costa Brava-Vela Palamós han patit també de valent les conseqüències de la forta llevantada d'aquests dies. De manera molt especial les naus que aquesta entitat té a la zona del vial del Port, i que s'han ensorrat parcialment. Els responsables del club estan acabant d'avaluar encara els danys que s'han produït a la dàrsena.
Les naus del Club Nàutic Costa Brava donen al vial del Port, per la part del davant, mentre el cul toca a la zona de mar, per sota del far de Palamós. És en aquest punt on la força de les onades va acabar enrunant-les en part, ahir dimecres. Anna Cuixart és la directora administrativa del Club Nàutic Costa Brava-Vela Palamós.
Cuixart assegura no haver vist mai un temporal com el que hem viscut aquests dies.
El Club Nàutic Costa Brava-Vela Palamós haurà de treballar a marxes forçades per recuperar les instal·lacions, perquè entre el 13 i el 17 de febrer ha d'acollir una nova edició, la trentena, de la regata International Palamós Optimist Trophy.
Totes les notícies:
18/09/2025 - El servei de socorrisme de Palamós tanca l’estiu amb més d’un miler d’actuacions a les platges
Entre el 14 de juny i el 14 de setembre, les platges de Palamós han registrat un total de 1.056...
18/09/2025 - Només l'empresa Urbaser opta al contracte de residus de Palamós
El procés de licitació del contracte dels serveis de gestió de residus i neteja viària i de...
18/09/2025 - Els municipis del Baix Empordà demanen mesures contra els multireincidents
Els regidors de Seguretat Ciutadana dels ajuntaments del Baix Empordà amb policia local han...
18/09/2025 - A concurs públic el servei de grua municipal
L'Ajuntament de Palamós ha posat a concurs públic el contracte pel servei de retirada de vehicles...
18/09/2025 - Comunicar-se sense discutir: xerrada a la Biblioteca Municipal
La Biblioteca Municipal de Palamós serà aquesta tarda l'escenari d'una xerrada sobre estratègies...