22/01/2020 Cultura - Jordi Rodríguez
L'espigó de l'Amistat de Sant Antoni, trencat per la força de les onades.
Del conjunt de la badia de Palamós, no hi ha dubte que la part més afectada per la tempesta Glòria són les platges d'Es Monestrí, Sant Antoni i Torre Valentina, al municipi de Calonge i Sant Antoni. Aquesta matinada, l'espigó de l'Amistat s'ha trencat pel mig. El passeig Josep Mundet està tancat al trànsit des del dilluns per la forta afectació que hi està tenint l'onatge.
Un punt crític habitual en aquest sector sempre que hi ha temporals de mar és la part del passeig situada a l'altura del carrer de Girona. És on hi ha el restaurant Simón. El seu propietari, Simón Mas, explica que ja fa tres dies que té l'establiment tancat.
L'alcalde de Calonge i Sant Antoni, Miquel Bell-lloch, ha explicat a Ràdio Palamós quin grau d'afectació tenen els espigons.
Bell-lloch diu que ja s'han posat en contacte amb el servei de Costes de l'Estat. Diu que el projecte d'estabilització de les platges d'Es Monestrí i Sant Antoni, actualment en fase d'exposició al públic, és important però que no protegirà de llevantades com aquesta. Per això, insta el govern central a buscar una solució.
L'alcalde de Calonge i Sant Antoni ha dit, d'altra banda, que demà dijous podrien reobrir ja les escoles del municipi, tancades aquests dos últims dies.
Totes les notícies:
24/10/2025 - Palamós demana activar el dispositiu de seguretat Kampai
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, ha demanat que s'activi al municipi el dispositiu de...
24/10/2025 - L'Ajuntament buscarà un lloc públic on onegi la senyera, sense renunciar a l'estelada
El Ple de l'Ajuntament de Palamós ha rebutjat aquesta setmana la moció de VOX que reclamava...
24/10/2025 - El Marella Voyager fa la penúltima escala de creuer d'aquest mes
Amb un total de 10, el mes d'octubre és el que té la major activitat d'escales de creuer...
24/10/2025 - Concert solidari 'Tu ho fas possible' a benefici de Creu Roja Palamós
Aquest diumenge, Creu Roja Palamós organitza l'onzena edició del concert solidari 'Tu ho fas...
24/10/2025 - Espectacle de dansa grupal 'How are you?', dins l'Ona~Dance
El festival de tardor de dansa contemporània Palamós Ona~Dance continuarà aquest dissabte al...