16/01/2020 Societat - Jordi Rodríguez
Acte de presentació de les Jornades de Formació Esportiva que es van fer el juny passat. (Foto: Ajuntament de Palamós).
Palamós és un dels nou municipis del Baix Empordà que s’han coordinat per tirar endavant un Pla de formació per a entitats esportives. Va començar al novembre, s’allargarà fins al juny i està orientat a càrrecs directius. L’Ajuntament de Palamós ja va organitzar fa un temps unes jornades d’aquestes característiques, en aquell cas pensades per a entrenadors d’entitats esportives locals.
Ara, Palamós fa front comú amb altres vuit municipis de la comarca per fer una nova acció formativa. El seu objectiu és oferir una formació continuada a les entitats esportives locals, adequar-les a la legislació vigent, i dotar-les d'eines econòmiques, fiscals i comptables per a la seva gestió diària. Joan Barba és el regidor d'Esports de l'Ajuntament de Palamós.
La temporada 2018-2019, l'Àrea d’Esports de l’Ajuntament ja va fer la primera edició de les Jornades de Formació Esportiva a Palamós. En aquella ocasió l’objectiu era formar entrenadors, monitors i responsables directius de les entitats esportives locals. Es van fer sis sessions en total.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...