17/01/2020 Societat - Carlos Ribas
El Club Lila es reuneix un divendres al mes. (Foto: Punt Jove Palamós).
Avui hi ha una nova sessió del Club Lila al Punt Jove de Palamós. Es tracta d’un espai de divulgació i debat sobre el feminisme, per compartir idees, recursos i projectes, un cop al mes. L’objectiu és reunir persones de qualsevol sexe i edat que estiguin disposades a parlar sobre aquesta qüestió, fer propostes i treballar temes. És una trobada mensual que, en principi, s’havia de fer el divendres passat però que es va haver d’ajornar i s’ha traslladat a aquest.
Núria Lisbona, tècnica de l'Àrea municipal de Joventut, explica quin és l'objectiu del Club Lila.
El Club Lila fa trobades mensuals i està obert a tothom que hi vulgui anar i que tingui a partir de 13 anys. Debat temes com el feminisme, la igualtat o la violència de gènere.
La reunió del Club Lila comença a dos quarts de nou del vespre al Punt Jove. Les següents es faran els dies 7 de febrer i 13 de març.
Totes les notícies:
09/07/2026 - Medi Ambient El Consorci de les Gavarres diu que la gestió feta va evitar mals majors
El Consorci de les Gavarres analitzarà quins efectes han tingut les mesures de gestió del massís...
09/07/2026 - Societat L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni convoca una reunió amb els afectats per l'incendi
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha convocat una reunió informativa amb els veïns del...
09/07/2026 - Societat D'onada de calor encara n'hi ha per dies
Protecció Civil de la Generalitat manté activat en fase d'alerta el Pla PROCICAT per les...
09/07/2026 - Cultura 'Contes al passeig' avui amb 'El misteri de la rosa blava'
Com ja us vam explicar la setmana passada, des d'aquest mes de juliol l'activitat infantil dels...
09/07/2026 - Esports Roser Castillo (CN Palamós) es penja 3 ors i 1 plata al Campionat d'Espanya de natació màster
La nedadora màster del Club Natació Palamós, Roser Castillo, va brillar en el Campionat...