02/01/2020 Cultura - Carlos Ribas
Les actrius i els actors dels Pastorets dels Showboys després de la funció de dilluns. (Foto: AC Showboys).
Més de 750 persones van passar pel teatre La Gorga de Palamós els tres dies que l'Associació Cultural Showboys va representar la seva peculiar versió d'Els Pastorets. El dia de més públic va ser el passat dissabte, amb 310 espectadors. Novament, han estat uns Pastorets reivindicatius. El 'procés' català, el judici del Suprem als presos, el feminisme o la lluita contra el canvi climàtic hi han estat presents, així com referències palamosines.
Tres dies de teatre intensos els què s'han viscut a La Gorga el passat cap de setmana. La gent va respondre i va tornar a omplir el teatre palamosí per veure els Pastorets dels Showboys. Fins i tot, dilluns, que era un dia que es preveïa que podria ser fluix hi van anar cap a uns 200 espectadors. En total, més de 750 persones els tres dies de funcions. Uns Pastorets cada any més reivindicatius. Amb referències als presos, amb una divertida paròdia del judici del Suprem i donant sortida a personatges de l'actualitat com Greta Thunberg o Rosalía. També ha estat protagonista la saga de la Guerra de les Galàxies amb un paper destacat per a Chewbacka. Tot plegat, ha suposat un divertit còctel per acompanyar les històries de Lluquet i Rovelló, perseguits per dimonis i mirant de protegir Josep i Maria. Ràdio Palamós va entrar als vestidors el dia de la darrera funció i va parlar amb les actrius i els actors del Pastorets. Aquesta n'és la crònica.
L'Associació Cultural Showboys prepara ara ja amb molta il·lusió el Carnaval d'enguany en què celebren 25 anys com a colla.
Totes les notícies:
31/07/2026 - Medi Ambient Palamós posa fil a l'agulla per reposar les boies vandalitzades i els Mossos faran més vigilància
L'Ajuntament de Palamós ja ha iniciat el procés per reposar les boies de seguretat que, a...
31/07/2026 - Serveis El Marella Explorer tanca avui les escales de creuer del juliol
Avui divendres hi ha l'última escala de creuer d'aquest mes de juliol al port de Palamós. El seu...
31/07/2026 - Cultura 1.700 persones ja han passat pel Rumb(A)Palamós 2026, que avui abaixa el teló
El festival Rumb(A)Palamós programa avui el cinquè i darrer concert de l'edició d'aquest any. La...
31/07/2026 - Cultura El correfoc obre la Festa Major de Sant Joan
Avui divendres es posa en marxa una nova edició de la Festa Major de Sant Joan, organitzada per...
31/07/2026 - Cultura La Fosca dona la benvinguda a l'agost amb la Cantada d'Havaneres
L'Associació Amics de la Fosca organitzarà demà dissabte una nova edició de la tradicional...