23/12/2019 Esports - Carlos Ribas
La parella guanyadora, amb el trofeu Manel Albalat. (Foto: Alfred Farré).
Els austríacs David Bargehr i Lukas Mahr han estat els campions absoluts de la 44ena edició de la regata internacional Christmas Race. La regatista de Cartagena, Fàtima Reyes, va guanyar en Làser Radial femení mentre que la bielorrusa Drodovskaya es va endur el premi especial Guido Depoorter, en homenatge al fundador del Club de Vela Palamós.
En la quarta i darrera jornada de la Christmas Race només van poder competir les classes olímpiques, Làser Radial femení i Standar i 470, ja que el vent no va aparèixer fins les dues de la tarda. El ponent va deixar pas al garbí que va arribar a bufar fins als 15 nusos d'intensitat.
En la classe 470, només hi va haver una tripulació dominadora, la formada per la parella austríaca David Bargehr i Lukas Mahr, que van acabar la Christmas invictes, amb set victòries en set proves. D'aquesta es van endur el trofeu Manuel Albalat, com a campions absoluts de la regata.
En la classe Làser Radial femení, Fátima Reyes va superar per un punt a la gran favorita, l'olímpica Tatiana Drozdovskaya. La regatista bielorrussa va ser distingida, però, amb el premi Guido Depoorter a la tripulació d'enguany que més vegades ha participat a la Christmas Race. Era la seva 18ena vegada. Aquest premi ha estat una de les novetats de l'edició d'aquest any, en reconeixement a qui va ser el primer president del Club de Vela Palamós, Guido Depoorter, que va morir fa pocs mesos.
En Làser Radial masculí el triomf va ser pel noruec Thedor Middleton, que també va guanyar el premi Diputació de Girona al regatista més jove. En Làser Standard, victòria pel suís Elliot Merceron mentre que la classe 420, la més nombrosa amb 105 embarcacions, la victòria va marxar cap a Itàlia amb Tomasso Cilli i Bruno Mantero.
Totes les notícies:
07/08/2026 - Serveis Aquest diumenge comencen les escales de creuer del mes d'agost
Aquest diumenge començaran les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós. La...
07/08/2026 - Cultura Obeses torna a l'Amb So de Cobla
Penúltima jornada del desè festival Amb So de Cobla, que va obrir portes aquest dimarts passat....
07/08/2026 - Cultura El Museu de la Pesca estrena una imatge gràfica nova
El Museu de la Pesca de Palamós mostra des de fa uns dies una imatge gràfica nova. La imatge...
07/08/2026 - Cultura El Club de Fans 60's, 70's i 90's comença una etapa nova
L'Associació Municipal Social Club de Fans dels 60's, 70's i 80's de Palamós ha experimentat...
07/08/2026 - Cultura Les Estrellades us proposen un 'tardeo', demà al passeig del Mar
La colla carnavalesca palamosina Les Estrellades farà demà dissabte la tercera edició del...
Notícies relacionades: