19/12/2019 Esports - Jordi Rodríguez
La Christmas Race ja està en marxa. (Foto: Alfred Farré).
Avui sha posat en marxa la 44ª edició de la regata internacional de vela Palamós Christmas Race, que es disputarà fins diumenge en aigües de la badia palamosina. La prestigiosa prova compta aquest any amb la participació d’unes 300 tripulacions, més de 500 regatistes procedents d’Europa, Sud-Amèrica i Àsia. Competiran en les classes 470, 420, Làser Standard i Làser Radial.
Gràcies al vent de garbí de 15 nusos d'intensitat que ha bufat durant tota la jornada a Palamós, totes les proves s'han pogut disputar sense cap problema.
En la categoria 420, la prova la lideren els italians Demetrio Sposato i Tomasso Cili. Nacho Dávila, de l'equip espanyol és el tercer classificat.
En 470 masculí, la regata la lideren els austríacs Bargehr i Kampelmühler. En Làser Standard, el suís Elliot Merceron n'és el primer classificat, seguit pels italians Giovanni Coccoluto i Marco Gallo. La categoria de Làser Radial masculí està liderada per Ricard Castellví, seguit pel norueg Modelthon. Francesc Martínez Görbig tanca les primeres tres posicions. I per últim, en la mateixa classe femenina, la biel·lorússa Drozdovskaya lidera la prova davant de la portuguesa Carolina Joao i l'espanyola Fátima Reyes.
La previsió meteorològica indica que demà el vent bufarà encara una mica més fort, així que res indica que no es puguin disputar totes les proves programades.
Totes les notícies:
21/09/2026 - Política Som-hi reclama suspendre les llicències d'obertura de determinats perfils comercials
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós,...
21/09/2026 - Obres i Urbanisme Greenpeace inclou la pineda d'en Gori dins els espais litorals amenaçats pel ciment
Un informe de Greenpeace alerta sobre 7 punts de la Costa Brava on hi ha actuacions urbanístiques...
21/09/2026 - Política La CUP demana una revisió d'ofici del POUM
El grup de la Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà, va aprofitar aquest darrer Ple...
21/09/2026 - Serveis Promoció Econòmica convoca dues jornades formatives pel comerç de Palamós
L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós prepara dues jornades formatives...
21/09/2026 - Serveis Més de 1.300 persones han fet servir el bany adaptat a les platges de Calonge i Sant Antoni
El servei 'La platja a l'abast de tothom' de Calonge i Sant Antoni ha fet aquest estiu passat un...
Notícies relacionades:
Enllaços web relacionats: