17/12/2019 Esports - Abel Espinosa
La presentació de la Christmas Race feta avui a l'Espai del Peix amb la presència de la vídua de Guido Depoorter, Claire Depoorter.
Aquest matí s'ha fet la presentació a l'Espai del Peix de Palamós de la Regata Internacional de Classes Olímpiques Christmas Race que arriba enguany a la 44ena edició. La popular competició tindrà lloc en aigues de la badia de Palamós del 19 al 22 de desembre. La prova palamosina comptarà amb la participació de Cristina Pujol, regatista del Nàutic Port d’Aro, que forma part de l’equip preolímpic pels Jocs de Tokio 2020. Pujol va quedar primera espanyola en el Campionat del Món al Japó i és campiona d’Espanya 2019 en làser radial.
Una de les novetats d'enguany és que l’organització de la regata internacional de vela Palamós Christmas Race ha decidit anul•lar la competició de la classe Finn, a causa de les poques inscripcions que havia registrat fins a l’inici d’aquest mes de desembre. El vice-president del Club Nàutic Costa Brava - Vela Palamós, Miquel Aviñó, ha destacat avui durant la presentació, alguna de les novetats de la regata d'enguany.
Pel vicepresident de la Federació Catalana de Vela, Josep Maria Isern, la Christmas Race és tot un exemple de feina ben feta i suposa tot un luxe tenir una prova d'aquest nivell al nostre territori.
Organitzar la Christmas Race és tot un repte i pel Secretari General de l'Esport de la Generalitat a Girona, Pep Pujols, les modificacions que es fan a cada edició, suposen que la regata sigui tot un referent. Això, sense oblidar el fort impacte econòmic que té la Christmas Race fora de la temporada alta turística.
L'alcalde de Palamós ha volgut agrair públicament la tasca feta per l'entitat organitzadora, afirmant que no s'entendrien aquestes dates del calendari sense la popular regata.
La Christmas Race d'aquest any estarà dedicada a Guido Depoorter, qui en va ser el seu primer president i que va morir fa pocs mesos. Per aquest motiu, l'organització lliurarà un trofeu al regatista que compti amb més participacions en la regata al llarg d'aquests 44 anys, i que estigui en l'edició d'aquest any.
Totes les notícies:
21/09/2026 - Política Som-hi reclama suspendre les llicències d'obertura de determinats perfils comercials
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició a l'Ajuntament de Palamós,...
21/09/2026 - Obres i Urbanisme Greenpeace inclou la pineda d'en Gori dins els espais litorals amenaçats pel ciment
Un informe de Greenpeace alerta sobre 7 punts de la Costa Brava on hi ha actuacions urbanístiques...
21/09/2026 - Política La CUP demana una revisió d'ofici del POUM
El grup de la Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà, va aprofitar aquest darrer Ple...
21/09/2026 - Serveis Promoció Econòmica convoca dues jornades formatives pel comerç de Palamós
L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós prepara dues jornades formatives...
21/09/2026 - Serveis Més de 1.300 persones han fet servir el bany adaptat a les platges de Calonge i Sant Antoni
El servei 'La platja a l'abast de tothom' de Calonge i Sant Antoni ha fet aquest estiu passat un...
Notícies relacionades: