12/12/2019 Obres i Urbanisme - Carlos Ribas
Un dels nous fanals que s'han instal·lat per al reforç de llum als passos de vianants que hi ha al passeig del Mar. (Foto: Ajuntament de Palamós).
L'Ajuntament de Palamós reforça la il•luminació dels passos de vianants del passeig del Mar. L'objectiu és augmentar la seguretat dels vianants en aquest àmbit, un dels principals accessos al centre del municipi, i que acostuma a ser molt transitat per vehicles. Aquest reforç de llum s'ha ubicat en un total de cinc passos de vianants del passeig, instal•lant les columnes i els fanals, dotats amb sistema LED. El pressupost d'aquest projecte és d'uns 10 mil euros. Els nous fanals estaran plenament en funcionament durant aquesta setmana.
La instal•lació dels nous fanals forma part dels projectes resultants del procés de participació ciutadana que va decidir el destí d'una part de la inversió del pressupost municipal d'aquest any. A banda, aquests fanals també incorporen, en els seus dos laterals, el senyal lluminós intermitent de color taronja que adverteix de la presència d'un pas de vianants als vehicles que s'apropen. El reforç de llum s'ha ubicat als passos de vianants del passeig del Mar que connecten amb els carrers Aragó, Mallorca, Enric Vincke, i els dos que enllacen amb l'avinguda de l'Onze de Setembre des dels Jardins de l'1 d'octubre, situats al passeig.
Totes les notícies:
05/05/2026 - Medi Ambient El Consorci d'Aigües vol avançar la reparació de la depuradora a finals de juny
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava, que depèn de la Diputació de Girona, ha actualitzat avui...
05/05/2026 - Política Som-hi vol que es publiquin les analítiques de l'aigua de Castell
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el principal grup de l'oposició municipal, ha demanat a...
05/05/2026 - Política JuntsxCat no veu prou garanties de qualitat en les aigües de bany
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, ha mostrat també avui la seva...
05/05/2026 - Medi Ambient Amb el mes de maig torna la regulació de l'accés a Castell-Cap Roig
Coincidint amb l'entrada del mes de maig, l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós ha...
05/05/2026 - Societat Reunió participativa de l'Ajuntament amb els veïns del barri de l'Eixample
L'Ajuntament de Palamós programa avui la segona trobada del cicle de reunions amb veïns de...