11/12/2019 Cultura - Carlos Ribas
L'escriptor Miquel Martín i l'actriu Olga Cercós son els encarregats d'homenatjar l'obra de Víctor Català. (Foto: Ajuntament de Palamós).
La Biblioteca de Palamós acull avui l’espectacle literari ‘Víctor Català, 150 anys’, un recorregut per la vida i l’obra de l’escriptora empordanesa Caterina Albert, coneguda amb el sobrenom de Víctor Català. Es compleixen precisament 150 anys del seu naixament. L'actriu Olga Cercós llegirà fragments de la seva obra i l'escriptor Miquel Martín s'encarregarà dels comentaris i explicacions sobre el treball i la vida de l'escriptora de l'Escala.
.
Totes les notícies:
15/06/2026 - Serveis La Fira de la Gamba de Palamós ven 50.000 tiquets i bat el seu rècord
L'onzena edició de la Fira de la Gamba de Palamós ha batut aquest dissabte el rècord de tiquets...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme Palamós planifica amb l'ACM la renovació de l'enllumenat públic
L'Ajuntament de Palamós s'acull a l'Acord marc de serveis i subministrament de la Central de...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament convoca les subvencions per rehabilitar façanes
L'Ajuntament de Palamós ha obert el termini perquè la ciutadania demani les ajudes per a la...
15/06/2026 - Cultura L'Ateneu dinamitza la Festa Major amb la primera Fira de Barraques, Sound System a la platja i la baixada de carretons
L'Ateneu de Palamós i Sant Joan organitza diverses activitats aquest cap de setmana vinent, en la...
15/06/2026 - Cultura Club de lectura 'Llegir el teatre' a la Biblioteca, amb 'El Nom'
El club de lectura 'Llegir el teatre', de la Biblioteca Municipal de Palamós, comentarà avui...