09/12/2019 Societat - Carlos Ribas
L'alcalde Miquel Bell-lloch, durant l'acte d'encesa de llums. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).
Dijous passat es va fer, a la sala Fontova de Calonge, l'acte d'encesa de les llums de Nadal, que dona sortida a les activitats que l'Ajuntament Calongi i la Unitat de Promoció Econòmica i les associacions de comerciants del municipi tenen programades per aquestes festes. Una d'elles és nova, 'Aires de Nadal', que es farà els dies 14 i 15 de desembre a Sant Antoni. El cap de setmana del 21 de desembre, Calonge convertirà el seu centre històric en un parc infantil i nadalenc a cel obert.
A l’escenari de la plaça Major, s’hi organitzaran activats com espectacles infantils, el Cagatió Gegant, una cantada de nadales amb Fusions Grup Vocal, o bé, una activitat que permetrà als infants amanyagar a xais. Un altre espai, el Parc Infantil Nadal de la plaça Concòrdia, comptarà amb una vintena de jocs gegants per a totes les edats i altres atraccions com tobogans o llits elàstics, i un racó pels més petits per jugar i pintar. Al carrer de la Rutlla, ambientat amb carruatges de patges i cavalls, hi tindran lloc diferents tallers com el d’elaboració de marcs de fotos, imans, manualitats per parar la taula i un taller de bastons per fer cagar el tió. La plaça de la Doma, on s’instal·larà un inflable pels més petits i tallers de maquillatge, es complementarà amb el cinquè espai situat al carrer d’Àngel Guimerà: el Mercat 'Nadal Gourmet'. Dins d’aquest últim espai hi haurà tot de paradetes de Nadal amb productes especials i productes tradicionals de la terra.
Abans, els dies 14 i 15 de desembre, es farà a Sant Antoni una activitat nova, 'Aires de Nadal'. Amb la plaça de la Llibertat com a espai central, hi haurà jocs tradicionals per a totes les edats, un trenet nadalenc i un inflable. També es farà una cercavila, un espectacle de foc, botifarrada i xocolatada, concerts i representacions teatrals.
Aquesta programació d'activitats nadalenques es va posar en marxa el passat dijous, amb l'acte d'encesa de llums de Nadal que es va fer a la Sala Fontova de Calonge.
Totes les notícies:
17/06/2026 - Política Palamós tanca l'obra del passeig del Mar amb un cost de 6.870.000 euros
El Ple de l'Ajuntament de Palamós va aprovar ahir la despesa per majors amidaments del projecte de...
17/06/2026 - Serveis L'Ajuntament allarga 4 mesos el lloguer del mercat 'El Provisional'
L'Ajuntament de Palamós ha acordat allargar el lloguer del local on, des de la tardor passada, hi...
17/06/2026 - Serveis En servei la plataforma que facilita el bany autònom a persones amb mobilitat limitada
Per tercer estiu seguit, l'Ajuntament de Palamós ha posat en servei a la platja Gran del municipi...
17/06/2026 - Cultura Dos treballs es reparteixen el Premi de Recerca Unitat Popular
La CUP Palamós Vila-romà ha fallat la cinquena edició del Premi de Recerca Unitat Popular. I per...
17/06/2026 - Cultura Publicats els 6 guanyadors de les Beques Finestres, que faran una estada a la residència de cala Sanià
La sisena edició de les Beques Finestres ha proclamat 6 propostes guanyadores, 3 en català en 3...