03/12/2019 Cultura - Jordi Rodríguez
'Pell de seda' és el nou llibre de Dolors Portas.
La palamosina Dolors Portas presenta avui el seu llibre 'Pell de seda'. L'acte es fa a la Biblioteca Municipal de Palamós, a partir de les vuit del vespre, estarà amenitzat per la cantant Elisabet Fernández i també hi haurà lectura dramatitzada de textos de l'autora, a càrrec de Gespa Teatre.
'Pell de seda' explica la història d'unes nenes que han estat capturades per uns traficants de dones i posades al servei de l’amo d’un bordell, a l’Índia. La seva història es barrejarà amb la de la Magalí, una periodista que acaba de perdre la seva parella en un accident i que és enviada a la capital índia per fer un reportatge sobre l’ONG Llum del Nepal. Dolors Portas ha explicat avui a Ràdio Palamós quin missatge ha volgut donar amb aquesta novel·la.
Dolors Portas és guionista i mestra. Té un màster de la Universitat Autònoma de Barcelona en escriptura de guions per a cinema i televisió. Ha escrit sèries per a TV3, com 'Dones d’Aigua' i 'Estació d’Enllaç'. També ha treballat per a programes com 'Noche, Noche', d’Antena 3. És escriptora de contes alguns dels quals han estat publicats, com ara 'Rampells de dona' o 'Dones invisibles' i també ha obtingut diversos premis. 'Pell de seda' és la seva primera novel·la. La presenta a les vuit d'aquest vespre a la Biblioteca Municipal de Palamós.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...