03/12/2019 Serveis - Jordi Rodríguez
Les terrasses de la Planassa, un dels espais regulats per l'Ordenança de la via pública.
El Foment Empresarial del Comerç i el Turisme de Palamós, Fecotur, demana que es faci una bona gestió de l’Ordenança de la via pública. L’entitat creu que el text recull les principals reivindicacions del sector comercial i de l’hostaleria, però reclama, sobretot, que s’apliqui i que hi hagi una ordenació efectiva. L’Ordenança es va aprovar inicialment en el Ple d’aquest mes de novembre passat, i ara ha de passar per la fase d’exposició al públic.
Els empresaris demanaven que l'horari de tancament de les terrasses a la nit s'allargués una hora. S'ha arribat a un acord en un terme mig, i finalment l'ordenança contempla un increment de mitja hora. El president de Fecotur, Toni Bachiller, diu que això demostra que, poc o molt, el document ha estat sensible amb les reivindicacions del sector. La principal de totes elles, però, és que l'Ordenança municipal de la via pública s'apliqui. Toni Bachiller.
Com ja recollia l'ordenança de l'any 2013, que encara està vigent, les terrasses desmuntables de la Planassa tindran cinc anys de coll per poder redefinir la seva imatge, que tendirà a ser més uniforme. El president de Fecotur, Toni Bachiller, continua defensant la singularitat de cada establiment i de cada zona del nucli de Palamós.
Bachiller veu bé que hi hagi una ordenança de via pública específica per a un sector com és el passeig del Mar, que Fecotur creu que s'ha de potenciar.
Totes les notícies:
24/01/2026 - Ajornat el partit entre el Palamós i el Sant Jaume d'Olot B
La Federació Catalana de Futbol ha anunciat aquesta tarda que el partit que s'havia de jugar demà...
23/01/2026 - El govern ofereix diàleg a la resta de grups per millorar la campanya de Nadal
El regidor de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós, Antoni Bachiller, del grup d'ERC,...
23/01/2026 - Presenten als municipis del Baix Empordà una eina informàtica contra els pisos turístics il·legals
En la darrera reunió del Consell d'alcaldes i alcaldesses del Baix Empordà s'ha fet la...
23/01/2026 - L'hospital de Palamós amplia el Servei d'Hemodiàlisi
Aquesta setmana ha entrat en funcionament l'ampliació del Servei d'Hemodiàlisi de l'hospital de...
23/01/2026 - Teatre a La Gorga amb 'No es país para negras' i 'Textures'
La companyia 'No es país para negras' presentarà demà al Teatre La Gorga de Palamós l'obra del...
Notícies relacionades: