18/11/2019 Serveis - Jordi Rodríguez
Els responsables dels consells comarcals empordanesos, amb el logo de la nova marca. (Foto: CCBE)
Els consells comarcals de l'Alt i el Baix Empordà han creat la campanya #JoSocEmpordà, per consolidar la marca turística que han impulsat. L'objectiu és fer més visible el territori empordanès al món i posar en valor els seus senyals d'identitat. Les administracions comarcals han fet una crida a contribuir a difondre els valors de la marca.
D'una banda, les associacions, empreses i entitats que desenvolupin la seva activitat a qualsevol de les dues comarques i que s'identifiquin amb els valors de la marca, poden fer-la servir. Per una altra part, els particulars que ho vulguin poden conbribuir compartint a les xarxes socials tot allò que els faci sentir orgullosos del seu territori, amb el hashtag #JoSocEmporda. Els consells comarcals empordanesos esperen que tot plegat es tradueixi en una dinamització del sector turístic, del món cultural i del lleure, així com de tota l'economia de la zona.
Totes les notícies:
23/04/2024 - Palamós esclata de roses i llibres per Sant Jordi
La tradicional fira de llibres i roses al carrer Major i a la plaça dels Arbres capitalitza un any...
23/04/2024 - Pere Perpinyà explica les seves experiències al camí de Santiago al seu nou llibre 'El meu camí'
El palamosí Pere Perpinyà Valero té nou llibre, ‘El meu camí’. Perpinyà comparteix les...
23/04/2024 - 'Finestres', una comunitat d'artistes i de creació literària
Palamós compta des de l’any passat amb la Residència Literària Finestres, un projecte que vol...
23/04/2024 - Calonge, més que mai 'Poble de llibres' per Sant Jordi
Al nucli antic de Calonge, les parades de llibres i de roses també són protagonistes en aquesta...
23/04/2024 - La Síndica de Greuges demana reduir la tarifa fixa de l'aigua
La Síndica de Greuges de Palamós, Fina Camós, ha elaborat un informe sobre la tarifa de l'aigua...