05/11/2019 Obres i Urbanisme - Carlos Ribas
Rases per a la canalització de la xarxa elèctrica d'aquest nou enllumenat al carrer del Bruc. (Foto: Ajuntament de Palamós).
Aquesta setmana s'han posat en marxa les feines de millora de l'enllumenat públic del carrer de la Riera i el seu entorn, al nucli de Sant Joan. S'instal·laran 30 lluminàries LED, de baix consum, que substituiran els antics fanals de vapor de mercuri. El pressupost del projecte és de 36.000 euros i el termini d'execució és de dos mesos i mig.
Aquesta setmana s'han posat en marxa les tasques d'un nou projecte de renovació i millora de l'enllumenat públic de carrers del municipi, que en aquest cas afecta un nou sector de l'àmbit de Sant Joan. Es tracta de la renovació de la totalitat de les lluminàries dels carrers Riera i el seu entorn, concretament el carrer de Concepció Cruañas, i del Bruc. Amb aquest canvi també s'aconseguirà una reducció del 65% del consum elèctric anual i la disminució a l'any de més de cinc tones d'emissions de CO2 a l'atmosfera. Aquest projecte també inclou la instal•lació de lluminàries especials per a reforçar la il•luminació dels passos de vianants del carrer de la Riera.
Totes les notícies:
27/07/2026 - Societat L'hospital de Palamós tindrà un equip d'hospitalització domiciliària
La Fundació Hospital de Palamós vol incorporar abans no acabi aquest any un equip...
27/07/2026 - Societat L'Ajuntament licita el contracte de gestió de la Llar d'Infants Municipal
L'Ajuntament de Palamós ha iniciat la fase de licitació del contracte de gestió de la Llar...
27/07/2026 - Societat Palamós farà 3 jornades consecutives de donació de sang a l'agost
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants de Sang de Girona convoquen 3...
27/07/2026 - Societat Mossos d'Esquadra reforça les comissaries de costa durant l'estiu
Els Mossos d'Esquadra han posat en marxa aquest estiu un pla integral de seguretat a tot el...
27/07/2026 - Medi Ambient Calonge i Sant Antoni posa punts informatius sobre la recollida de residus
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha posat en marxa un sistema de punts informatius de carrer...
Notícies relacionades: