04/11/2019 Societat - Carlos Ribas
Representants de Vimar i de l'Ajuntament de Calonge, durant la visita al rober. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni busca donar un ús social al local de l'antic Rober Parroquial i Municipal. En aquest sentit, representants de la Fundació Vimar han visitat aquest espai per valorar els usos i possibilitats que podria tenir. Vimar té com a principal objectiu promoure accions encaminades a afavorir les persones que tinguin una discapacitat psíquica i que resideixin al Baix Empordà, i gestiona la Llar Residència La Gavina a Sant Antoni.
El Rober parroquial i municipal de Calonge es va crear l’any 1993, amb l'objectiu d'ajudar a les famílies amb dificultats econòmiques i subministrar-los roba, i des de llavors va anar creixent i ampliant el volum de roba que gestionava. Aquest servei funcionava gràcies a la participació de persones que de forma voluntària destinaven una part del seu temps a aquesta activitat. El Rober va tancar les seves portes a inicis d’aquest any, per manca de relleu. Ara, l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni vol que aquest local continuï desenvolupant una funció social. Carla Rebull és la regidora de Benestar Social de l’Ajuntament calongí.
La Fundació Vimar treballa perquè totes les persones amb discapacitat del Baix Empordà tinguin acolliment residencial, atenció diürna i programa de suport a l’autonomia a la pròpia llar. En el marc d’aquest objectiu. Vimar gestiona 4 residències per atendre les necessitats de persones amb discapacitat psíquica i promoure la seva autonomia, una situada a Sant Antoni de Calonge, una altra a Sant Feliu de Guíxols i dues més a Palafrugell.
Totes les notícies:
12/03/2026 - Palamós tramita una quarantena d'expedients per presumptes irregularitats en el padró
L'Ajuntament de Palamós afirma que ha intensificat les actuacions d'ofici per detectar i resoldre...
12/03/2026 - La periodista Susana Pérez obre avui les Jornades d'Educació i Família parlant de la desinformació digital
Avui comença al Teatre La Gorga la 23a edició de les Jornades d'Educació i Família, que...
12/03/2026 - El programa Zero Barreres promou la inclusió educativa entre els alumnes de 5è de primària
El Servei de Ciutat Educadora de l'Ajuntament de Palamós sensibilitza aquest curs uns 600 alumnes...
12/03/2026 - Comencen les visites al pailebot 'Pascual Flores'
Avui comencen les visites al públic a la coberta del pailebot 'Pascual Flores', navili històric...
12/03/2026 - La Sindicatura de Greuges de Catalunya farà atenció personal a Palamós el 24 de març
El dimarts 24 de març, l'equip de la Síndica de Greuges de Catalunya serà a Palamós per atendre...
Notícies relacionades: