14/10/2019 Serveis - Jordi Rodríguez
El Marella Dream, avui al port de Palamós.
La temporada de creuers turístics al port de Palamós entra ja en la seva recta final amb les últimes cinc escales. La primera d’elles la fa avui mateix el vaixell Marella Dream, el que n’ha realitzat més en aquesta campanya del 2019. Les escales d’aquest any s’acabaran el dia 28 d’octubre, precisament també amb el Marella Dream.
Avui, aquest vaixell de la companyia Marella Cruises fa una escala de les nou del matí a les sis de la tarda. Ve del port d'Ajaccio, a l'illa de Còrsega, i després de fer aturada al port de Palamós continuarà viatge fins a Palma de Mallorca. Porta uns 1.500 passatgers, quasi tots de procedència britànica. És la seva penúltima escala a Palamós en aquest 2019. Quan acabi la temporada, a final d'aquest mes, n'haurà fet una dotzena, més d'una quarta part de totes les que hi ha hagut. Mentre la campanya de creuers va acostant-se al seu punt i final, les institucions que treballen pel foment de la Costa Brava com a escala d'aquests vaixells turístics, ja pensen en la pròxima. Ho explica l'alcalde de Palamós, Lluís Puig.
Després de l'escala d'avui del Marella Dream, les quatre que faltaran per tancar la temporada 2019 les faran el Seabourn Odissey, demà passat dimecres, el Seabourn Ovation, el dia 22, el Marella Discovery, el 25, i, finalment, novament el Marella Dream, el 28 d'octubre.
Totes les notícies:
01/09/2025 - Avui reprenen les obres de reforma del passeig del Mar
Amb l'inici del mes de setembre, les empreses encarregades de la reforma urbana del passeig del Mar...
01/09/2025 - Cancel·lada la primera escala de creuer d'aquest mes de setembre
Un dels vaixells de la companyia Marella Cruises, el Discovery, havia de fer avui la primera de les...
01/09/2025 - Un conductor s'encasta en un aparador, i un altre envesteix un fanal
La Policia Local de Palamós ha obert diligències contra 2 conductors que van protagonitzar 2...
01/09/2025 - Reanimen un home que havia patit una crisi cardíaca al carrer
Els serveis d'emergències es van mobilitzar ahir al matí a Palamós per atendre un home que havia...
01/09/2025 - La Fundació Oncolliga recapta més de 3.300 euros amb la botifarrada solidària
La Fundació Oncolliga a Palamós ha recollit 3.310 euros en la tradicional botifarrada solidària...
Notícies relacionades: