10/10/2019 Obres i Urbanisme - Jordi Rodríguez
L'antic hotel Bellafosca, tancat des del 2005 i que va ser endarrocat fa gairebé dos anys.
L’alcalde de Palamós, Lluís Puig, recorda que els promotors de la urbanització del sector de l’antic càmping La Fosca tenen drets adquirits que venen del planejament urbanístic municipal, aprovat ja fa més de deu anys. Veïns de la zona critiquen l’impacte visual que tindrà aquesta urbanització, que preveu 43 apartaments en dos edificis i una dotzena de parcel•les per a habitatges unifamiliars.
Com ja va explicar Ràdio Palamós fa un parell de dies, un grup de veïns de la comunitat coneguda com a Pineda Vilahur rebutgen la nova urbanització perquè, entre altres coses, creuen que té massa densitat. També es queixen que la tramitació s'ha fet de manera silenciada. L'alcalde de Palamós, Lluís Puig, ho nega. Explica que s'ha fet amb tota la transparència que garanteix la Llei, i recorda que els propietaris tenen uns drets adquirits.
Els veïns de la Pineda Vilahur ja van presentar al·legacions contra el projecte de reordenació urbana de l'espai que ocuparà la nova urbanització. Per a l'alcalde de Palamós, l'actuació millorarà la mobilitat a la zona. Escoltem Lluís Puig, en declaracions a aquesta emissora.
Estem parlant dels terrenys que ocupaven l'antic càmping La Fosca i l'hotel Bellafosca, tancats des del 2005 i que es van enderrocar aviat farà dos anys.
Totes les notícies:
15/09/2026 - Política Ple ordinari de l'Ajuntament de Palamós amb proposta d'elecció de nou Síndic de Greuges
Després de l'habitual pausa de l'agost, com cada tercer dimarts de mes avui reapareix el Ple...
15/09/2026 - Serveis Escala del creuer Silver Ray al port de Palamós
Des de primera hora d'aquest matí fa escala al port de Palamós el creuer Silver Ray, de la...
15/09/2026 - Societat Palamós capta 69 donacions de sang en la jornada extraordinària al passeig del Mar
La donació extraordinària de sang que es va fer aquest dissabte passat al passeig del Mar de...
15/09/2026 - Cultura Un centenar d'infants participen a l'activitat de l'ANC 'Juguem en català!'
L'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós fa un molt bon balanç de la primera edició de la...
15/09/2026 - Societat SSIBE amplia la cartera de serveis privats amb una clínica dental
L'Àrea Mutual i Privada de Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà, ha ampliat la seva oferta...