10/10/2019 Obres i Urbanisme - Jordi Rodríguez
L'antic hotel Bellafosca, tancat des del 2005 i que va ser endarrocat fa gairebé dos anys.
L’alcalde de Palamós, Lluís Puig, recorda que els promotors de la urbanització del sector de l’antic càmping La Fosca tenen drets adquirits que venen del planejament urbanístic municipal, aprovat ja fa més de deu anys. Veïns de la zona critiquen l’impacte visual que tindrà aquesta urbanització, que preveu 43 apartaments en dos edificis i una dotzena de parcel•les per a habitatges unifamiliars.
Com ja va explicar Ràdio Palamós fa un parell de dies, un grup de veïns de la comunitat coneguda com a Pineda Vilahur rebutgen la nova urbanització perquè, entre altres coses, creuen que té massa densitat. També es queixen que la tramitació s'ha fet de manera silenciada. L'alcalde de Palamós, Lluís Puig, ho nega. Explica que s'ha fet amb tota la transparència que garanteix la Llei, i recorda que els propietaris tenen uns drets adquirits.
Els veïns de la Pineda Vilahur ja van presentar al·legacions contra el projecte de reordenació urbana de l'espai que ocuparà la nova urbanització. Per a l'alcalde de Palamós, l'actuació millorarà la mobilitat a la zona. Escoltem Lluís Puig, en declaracions a aquesta emissora.
Estem parlant dels terrenys que ocupaven l'antic càmping La Fosca i l'hotel Bellafosca, tancats des del 2005 i que es van enderrocar aviat farà dos anys.
Totes les notícies:
17/06/2025 - El Ple votarà avui posar a concurs el contracte municipal de residus
Després d'anys d'espera, finalment el Ple de l'Ajuntament de Palamós debatrà i votarà avui la...
17/06/2025 - Les pluges d'aquest any no asseguren un estiu tranquil als boscos
Malgrat hem tingut un hivern i una primavera plujosos, els boscos estan en unes condicions que...
17/06/2025 - 77 avis van patir maltractaments, l'any passat al Baix Empordà
El registre de casos de maltractament a gent gran de les comarques gironines n'ha detectat 77 a la...
17/06/2025 - Les cambres gironines plantegen els reptes de futur del territori
Les 3 cambres de comerç de la demarcació, Girona, Palamós i Sant Feliu de Guíxols, s'han trobat...
17/06/2025 - La Fundació Finestres fa públics els becats del gènere d'assaig, que faran una estada a la residència de Palamós
La Fundació Finestres ha anunciat els guanyadors de la cinquena edició de les Beques d'Assaig....