L'Arinco rep 37.000 espectadors en els primers sis mesos de reobertura

09/10/2019 Cultura - Jordi Rodríguez


Cua a l'Arinco el dia de la seva reobertura, el passat mes d'abril.

Cua a l'Arinco el dia de la seva reobertura, el passat mes d'abril.

Picking SPI, l’empresa que explota el cinema Arinco de Palamós, ha fet balanç dels sis primers mesos des de la reobertura de l’equipament. En aquest temps, més de 37.000 persones han passat per les sales de l’emblemàtic cinema palamosí. Un balanç una mica irregular perquè la major part de l’activitat s’ha concentrat en els mesos d’estiu. La promotora fa una crida a tota la gent de Palamós perquè vagi al cinema i en garanteixi la continuïtat futura.

El cinema Arinco va reobrir les portes l'11 d'abril passat, gairebé un any mig després d'abaixar la persiana. Ho va fer amb una nova gestió, a càrrec de l'empresa Picking SPI i amb una clara aposta pel cinema comercial i la fidelització de la clientela a través de promocions. Víctor Lafuente és el representant de l'empresa que explota l'Arinco.



I aquest públic ha arribat però de manera irregular. Les xifres són molt bones al mes d'agost amb més de 14.000 espectadors, però no tant en els mesos fora de l'estiu. En aquest mig any que l'equipament torna a estar en funcionament, unes 37.000 persones han passat per les seves tres sales. Els promotors asseguren que el projecte es manté viu però animen tothom a anar a l'Arinco per fer-lo viable a llarg termini. Víctor Lafuente.



Per tal d'enganxar el públic més enllà del cinema comercial, l'Arinco vol impulsar el cinema infantil a través d'acords amb les escoles i l'Ajuntament. També promociona el cinema català programant el Cicle Gaudí i incentiva el cinema d'autor amb sessions en versió original. Una altra mesura de promoció ha estat fer targetes de fidelització.


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...