07/10/2019 Societat - Jordi Rodríguez
Carpa al mercat de Sant Antoni per fomentar la recollida de propostes. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).
El procés participatiu del pressupost municipal de Calonge i Sant Antoni ha recollit un total de 257 propostes. La xifra és sensiblement superior a la de l’anterior convocatòria, en què se’n van comptabilitzar 106. La ciutadania ha proposat actuacions per destinar-hi 75.000 euros del pressupost d’inversions de l’Ajuntament per a l’any 2020.
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni atribueix l'increment de participació a l'ampliació del termini per poder presentar propostes, que es va allargar entre el 5 d'agost i el 30 de setembre, i també a les accions de promoció que s'han fet al carrer, amb la instal·lació de carpes informatives als mercats de Calonge i de Sant Antoni.
Entre les 257 propostes que s'han presentat les que es repeteixen amb més freqüència són l'asfaltatge de carrers, la millora dels parcs infantils, la reforma de l'avinguda dels Països Catalans per facilitar l'accés a peu al cementiri, o la petició d'una platja pels gossos. Ara es farà una anàlisi tècnica de la viabilitat de les propostes, per validar-les i ajustar-les al pressupost disponible que és de 75.000 euros. Les que passin el tall aniran a la fase de votació, que es farà del 18 de novembre al 31 de desembre d'aquest 2019.
Totes les notícies:
23/10/2026 - Societat SSIBE planifica les seves prioritats a 2 anys amb un nou pla estratègic
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ja té enllestit i aprovat el seu Pla Estratègic...
23/10/2026 - Serveis Última escala de l'any del creuer Marella Explorer
Avui divendres hi torna a haver escala de creuer al port de Palamós. En aquest cas es tracta de...
23/10/2026 - Societat Les Kaòtikes recuperen el 'Mar de Birres' després de l'ajornament pel mal temps
Ara sí, demà dissabte està previst que finalment es pugui celebrar la vuitena edició del 'Mar...
23/10/2026 - Serveis La Cambra de Palamós participa en una missió comercial a Àlaba
La Cambra de Comerç de Palamós ha participat aquesta setmana al Retail Tour Àlaba, una missió...
23/10/2026 - Cultura Inici de l'exposició 'El fons d'indústries Montaner' i xerrada al MEC Espai Creatiu
Avui s'inaugura a la Capella del Carme l'exposició 'El fons d'indústries Montaner. Una fàbrica...