04/10/2019 Societat - Jordi Rodríguez
Nou dels deu regidors d'ERC del govern municipal, a la Sala de Plens de l'Ajuntament de Palamós.
L’equip de govern de Palamós està enllestint la confecció del pressupost municipal del 2020, que passarà pel Ple ordinari d’aquest mes d’octubre. Serà un pressupost que se situarà per damunt dels 24 milions d’euros i que mantindrà el nivell d’inversions d’aquest 2019. El govern municipal explica que, malgrat les finances de l’Ajuntament estan sanejades, hi ha diferents condicionants que impedeixen gastar més.
Un d'aquests impediments és l'estricte control de la despesa municipal que exerceix l'administració de l'Estat. D'altra banda, una part important del marge de maniobra de les finances públiques de Palamós estarà condicionada per dos factors que explica l'alcalde del municipi, Lluís Puig.
El capítol d'inversions no variarà massa en relació al d'aquest any i estarà al voltant dels 1'7 milions d'euros. Segons Lluís Puig, seguint tres línies bàsiques.
El pressupost municipal de l'Ajuntament de Palamós pel 2020 es votarà en el Ple ordinari d'octubre, que es farà el dia 15. El govern municipal està valorant les propostes presentades pels grups de l'oposició per tal de veure quines pot assumir. El portaveu del PSC, Josep Coll, espera arribar a un acord i parla de les seves prioritats.
En el mateix plenari també es posarà a votació l'expedient de les ordenances fiscals per a l'any vinent. L'equip de govern d'Esquerra Republicana de Catalunya anuncia una proposta de congelació de taxes i impostos.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...