30/09/2019 Política - Jordi Rodríguez
Marxa de torxes al passeig, en una imatge d'arxiu.
La territorial de l’Assemblea Nacional Catalana a Palamós, Sant Joan i Vall-llobrega i Òmnium Cultural organitzen avui una marxa de torxes nocturna al passeig del Mar. Amb el lema ‘Torxes per la independència’, és una activitat reivindicativa en què també es commemora el segon aniversari de la vigília del referèndum de l’1 d’octubre. La marxa començarà a les nou de la nit, a l’entrada de l’aparcament de la platja Gran, per la banda de Sant Antoni, i s’acabarà als jardins de l’1 d’octubre.
Aquesta marxa de torxes és la que es fa habitualment la vigília de l'Onze de Setembre, però que aquest any es va haver de suspendre a causa del mal temps. En aquell moment, l'ANC ja va anunciar que es traslladaria a avui. El coordinador de la territorial de Palamós, Sant Joan i Vall-llobrega, Jordi Iglesias, ha explicat a aquesta emissora quin sentit donen a aquest acte.
En paral·lel, les diferents territorials de l'Assemblea al Baix Empordà organitzen també marxes de torxes aquesta nit, commemorant la vigília de l'1 d'octubre del 2017, quan nombroses persones van vetllar els punts de votació perquè poguessin obrir l'endemà. És el cas de Calonge i Sant Antoni on, també a partir de les nou, començarà una marxa a la zona de la platja d'es Monestrí.
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...