25/09/2019 Serveis - Jordi Rodríguez
L'escola Llevantí de Mar de Sant Antoni.
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha decidit assignar un conserge a les escoles Llevantí de Mar i La Sínia, les dues situades al nucli de Sant Antoni. Aquesta persona dedicarà una jornada de 30 hores setmanals entre els dos centres educatius. El govern municipal remarca que era una petició que havien fet les dues escoles, que actualment no disposaven d'aquest servei.
Entre les funcions del conserge hi ha l'obertura i el tancament dels edificis, supervisar les feines de neteja, realitzar reaparacions i tasques de manteniment simples, o subministrar el material necessari pel funcionament de les instal·lacions. L'escola La Sínia, la més nova, té actualment 200 alumnes, mentre que el centre Llevantí de Mar imparteix classe a 174 nens i nenes de Sant Antoni.
Totes les notícies:
03/05/2026 - Esports El Palamós s'emporta la victòria al camp del Mollet (0-3)
El Palamós ha sumat els tres punts en el partit disputat avui al camp del cuer del grup, el...
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
Notícies relacionades: