23/09/2019 Medi Ambient - Carlos Ribas
Temps assolellat i alguns altocúmuls, el passat dijous 19 de setembre al migdia. (Foto: J. Fernández tempspalamos.blogspot.com).
Recollim l'estadística del temps que hem tingut a Palamós en aquesta darrera setmana, segons les dades que ens aporta l'estació meteorològica del nostre col·laborador, Josep Ribas. Les temperaturs màxima i mínima les trobem el mateix dia, el passat dimarts, amb 29'3 i 16'6 graus. La pluja va ser protagonista destacada dissabte. Van caure 69'6 litres per metre quadrat. Pel que fa al vent, cop màxim de 38'6 quilòmetres per hora, divendres i dissabte. La temperatura de l'aigua en superfície és de 21'5 graus.
.
Totes les notícies:
30/04/2026 - Societat El Tribunal Suprem rebutja el recurs municipal per les retribucions extraordinàries de la Policia Local
El Tribunal Suprem ha inadmès el recurs de cassació que havia presentat l'Ajuntament de Palamós...
30/04/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament de Palamós reitera que l'aigua de Castell i el seu entorn és apta pel bany
Les analítiques de les aigües de bany del litoral de Palamós, entre Castell i la Fosca, recullen...
30/04/2026 - Societat 16 carrers i 20 espais guarnits al 'Sant Joan Florit'
Aquest diumenge el nucli de Sant Joan tornarà a lluir en una nova edició del 'Sant Joan Florit'....
30/04/2026 - Política JuntsxCat demana al govern que escolti els veïns que demanen places d'aparcament tarifat al voltant de la Fosca
Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós es queixa que el govern municipal format per ERC i...
30/04/2026 - Política Trobada assembleària i festiva de la CUP al passeig del Mar
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà ja ho té tot a punt per a la jornada...