20/09/2019 Serveis - Jordi Rodríguez
El Marella Discovery 2 fa escala avui al port de Palamós.
Dos creuers de la companyia Marella Cruises fan escala al port de Palamós, avui i demà passat diumenge. Aquest divendres es tracta del Marella Discovery 2, que fa una estada de nou hores, fins a les sis de la tarda. El vaixell ve de Villefranche, a França, i el seu proper destí serà Palma de Mallorca. A bord hi van més de 1.800 passatgers, quasi tots britànics. La següent escala de creuer a Palamós no havia de produir-se fins el divendres que ve, però el Marella Dream n'ha sol·licitat una de no prevista per a aquest diumenge.
El vaixell arribarà al port palamosí a dos quarts de dotze i s'hi estarà fins a les vuit del vespre. Vindrà del port de Santa Margherita, a Itàlia, i després d'estar a Palamós continuarà viatge cap a Tarragona. En aquest viatge, el Marella Dream portarà uns 1.500 passatgers, també amb majoria britànica. Amb aquesta escala no programada inicialment, el Dream es consolida com el vaixell que n'haurà fet més aquest 2019 a Palamós, amb un total de 12.
Totes les notícies:
20/10/2025 - Unes 22.000 persones passen pel 'Vespreig mediterrani'
Èxit rotund del 'Vespreig mediterrani'. Segons l'Ajuntament de Palamós, unes 22.000 persones van...
20/10/2025 - La CUP, clau en l'aprovació del pressupost d'enguany, diu que no ha rebut cap informació sobre el de l'any vinent
La CUP Palamós - Vila-romà que, amb la seva abstenció, va ser clau per l'aprovació final del...
20/10/2025 - L'Ajuntament treballa per reformular el Mercat de Nadal
L'Ajuntament de Palamós treballa per repensar i reformular el Mercat de Nadal. Es va estrenar les...
20/10/2025 - Implanten les enquestes NPS a Palamós Gent Gran
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà implanta les enquestes de satisfacció NPS al...
20/10/2025 - Clau de Volta ja prepara la segona 'Nit dels Esperits'
L'Associació Clau de Volta ja prepara la segona 'Nit dels Esperits'. Serà el dia 1 de novembre, a...