13/09/2019 Societat - Jordi Rodríguez
Imatge de l'any passat de la Festa del Pedal. (Foto: Ajuntament de Palamós).
Aquest diumenge es fa la popular Festa del Pedal de Sant Joan. L'esdeveniment arriba a la 32a edició però és tot just la segona des que l'any passat es va recuperar, després de set anys de no fer-se. La represa de l'activitat va congregar prop de mig miler de participants, que aquest any s'esperen superar. Els inscrits faran un itinerari de 13 quilòmetres, apte per a tota la família.
La Festa del Pedal és una activitat lúdica, familiar i esportiva que l'Ajuntament de Palamós i l'Associació de Veïns de Sant Joan van recuperar l'any passat. Aquest any hi tornen amb una edició que es farà aquest diumenge, a partir de dos quarts de deu del matí. Sebastià Bohigas és membre de l'Associació.
La sortida es farà des de la plaça de Mossèn Gumersind, on començarà un recorregut planer de 13 quilòmetres. Sebastià Bohigas ens el detalla.
La Festa del Pedal també inclou l'esmorzar dels participants, que es farà a Castell. Aquest any s'hi posen punts d'aigua per tal d'eliminar els residus plàstics que generen les ampolles d'aigua. Les inscripcions es poden fer anticipades, fins a les vuit d'aquest vespre, al preu de 3 euros. El mateix dia de la prova, a partir de dos quarts de nou, també us hi podeu apuntar però pagant-ne quatre. L'organització recupera aquest any el sorteig d'una bicicleta entre tots els participants.
Totes les notícies:
06/05/2026 - Serveis Palamós arriba a la xifra més baixa d'aturats des de la crisi del 2008
Avancem cap a l'estiu i l'activació del sector dels serveis de cara a la temporada alta turística...
06/05/2026 - Serveis Les zones verdes i vermelles d'estacionament seran de pagament també els diumenges
La Junta de Govern de l'Ajuntament de Palamós ha aprovat que els espais d'estacionament tarifat en...
06/05/2026 - Medi Ambient La platja de la Fosca i el port Marina Palamós renoven la seva Bandera Blava
La platja de la Fosca i el port Marina Palamós han revalidat el guardó Bandera Blava, aquest...
06/05/2026 - Serveis El creuer Sirena obre les escales del mes de maig
El port de Palamós comença avui les escales del mes de maig. En seran 8, igual que a l'abril, i...
06/05/2026 - Cultura Presentació del llibre 'Et veurà tothom', de Maribel Torres
A les 7 d'aquesta tarda es presentarà a la Biblioteca Lluís Barceló i Bou de Palamós el llibre...