06/09/2019 Serveis - Jordi Rodríguez
Imatge d'arxiu del Palamós Dolce Vita, la botiga al carrer de setembre.
Els carrers més cèntrics de Palamós viuran demà dissabte, i el matí del diumenge, la quarta edició de la fira comercial Palamós Dolce Vita, organitzada pel Foment Empresarial del Comerç i el Turisme, Fecotur. Botiguers del municipi posaran una vegada més les seves parades al carrer per oferir gènere de qualitat a preus d'ocasió. Tot plegat s'embolcalla amb un format temàtic inspirat en els anys del 'glamour' cinematogràfic a la Costa Brava.
Amb aquesta fira, que de fet és una revisió de la clàssica Botiga al Carrer, el comerç de Palamós inicia la liquidació dels estocs d'estiu. Durant tot el dissabte, a més de la zona de vianants del centre, l'avinguda de l'Onze de Setembre, entre Dídac Garrell i la Planassa, estarà tancada al trànsit per acollir les diferents activitats programades. En horari de matí, de dos quarts d'onze a dos quarts de dues, i de tarda, de cinc a vuit, hi haurà un espai de ludoteca infantil situat a la plaça dels Arbres, així com un taller animat per Tretze Cultura. Així mateix hi haurà atraccions inflables que es muntaran a la zona de l'estenedor de xarxes. Dir també que el Patinatge Club Palamós farà activitats d'ambientació durant tot el dia. Diumenge al matí, els comerços continuaran la venda però ja només als carrers de la zona de vianants del barri Vell. Palamós Dolce Vita és una proposta comercial vinculada a dues idees: les compres i els petits plaers. Evoca, de fet, l'època daurada de la Costa Brava, qual els artistes de Hollywood la van descobrir. Ventura Puig, dinamitzador comercial de Fecotur, en parla.
L'esdeveniment s'inscriu també en la campanya 'Compro per tant ajudo'. Una part de l'import de les compres es destina a entitats socials de Palamós. Les parades obren portes a partir de les deu del matí.
Totes les notícies:
10/07/2025 - SSIBE presenta 'La Porxada', els nou espai de dia de Palamós Gent Gran
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà va presentar ahir a la tarda el nou espai de 'La...
10/07/2025 - La Policia Local es reforça amb 11 agents, la majoria interins i en pràctiques
La Policia Local de Palamós reforça la seva plantilla, des d'aquest mes de juliol i fins a finals...
10/07/2025 - Som-hi denuncia manca de planificació en el manteniment de la vialitat
Avui es completarà la reforma dels passos de vianants de l'avinguda de Catalunya de Palamós, en...
10/07/2025 - El preu del lloguer a la costa va pujar d'un 2'3% en el primer trimestre d'any
El darrer informe de la Cambra de la Propietat Urbana de Girona sobre el comportament del mercat de...
10/07/2025 - Mercè Orduña (PSC) rellevarà Arturo Prades com a segona tinent d'alcalde de Calonge i Sant Antoni
La regidora socialista Mercè Orduña ocuparà la segona tinença d'alcaldia de l'Ajuntament de...
Notícies relacionades: