05/09/2019 Societat - Jordi Rodríguez
Mireia Gómez rep el xec de mans de l'alcalde Miquel Bell-lloch i el regidor d'Esports, Salvador Miquel. (Foto: Ajuntament de Calonge i Sant Antoni).
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha lliurat un xec per valor de 2.240 euros a la Fundació Stop Fa, que lluita per trobar una cura a l'Atàxia de Friedreich, una malaltia degenerativa poc freqüent. Els diners són la recaptació de la Diada Esportiva Solidària, que es va fer el 10 d'agost passat per recaptar fons amb aquest objectiu.
En aquesta jornada hi van participar 1.120 persones, que van participar en diferents disciplines esportives, i en què es destinaven 2 euros de cada inscripció a la Fundació STOP-FA. L'Atàxia de Friedreich és una malaltia que causa la degeneració de les neurones de la medul·la espinal i del cerebel, provocant dificultats en la mobilitat, fins al punt que els pacients acaben, amb el temps, en una cadira de rodes. Afecta unes 500 persones a Catalunya i acostuma a manifestar-se entre els 5 i els 15 anys. Des de l'hospital Trias i Pujol de Badalona es lidera una investigació per trobar-hi cura. L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni fa anys que hi col·labora organitzant activitats solidàries, perquè una veïna del municipi, la Mireia Gómez, n'està afectada. Ella mateixa va rebre ahir el xec de la Diada Esportiva i Solidària, de mans de l'alcalde Miquel Bell-lloch i del regidor d'Esports, Salvador Miquel.
Totes les notícies:
18/09/2026 - Serveis La italiana Grandi Navi Veloci s'interessa per tenir una línia marítima regular amb Palamós
La companyia de ferris italiana Grandi Navi Veloci ha mostrat el seu interès per incorporar...
18/09/2026 - Serveis Segona escala de la setmana del creuer Silver Ray
El creuer Silver Ray arribarà demà dissabte al port de Palamós, en la que serà la seva segona...
18/09/2026 - Política Els presidents de l'ANC i del Consell de la República, protagonistes d'un col·loqui a Palamós
La territorial de l'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós organitza aquest dissabte un...
18/09/2026 - Cultura Homenatge festiu al dj i productor palamosí David Monje
El dj i productor musical palamosí David Monje, que va morir aquest any a causa de la malaltia de...
18/09/2026 - Cultura La Gorga acull 'El Concert' d'alumnes de l'acadèmia L'Assaig by Elisabet
Aquest dissabte el Teatre La Gorga serà l'escenari d'un espectacle molt especial. Es tracta de 'El...