05/09/2019 Cultura - Jordi Rodríguez
Assistents a la zona LAN de la Tecnofan Party, l'any passat.
Tot està a punt ja perquè, a partir de demà i fins al diumenge que ve, la Nau dels 50 metres de Palamós aculli la cinquena gran festa anual de la cultura digital al municipi. Això sí, amb canvi de nom perquè des d'aquest any passa a denominar-se Tecnofan Party. Ja s'han inscrit més de 150 persones per poder participar a la zona LAN i als tornejos de videojocs que es desenvoluparan al llarg d'aquests tres dies.
Una de les principals novetats que presenta aquest esdeveniment serà la SEO Lan Party, dirigit als interessats en les tècniques de posicionament d'una marca o un producte a l'hora de fer una recerca a la xarxa. Això es farà al llarg del dissabte. Una altra novetat és que hi haurà una zona d'exposició per a emprenedors, per donar visibilitat als projectes innovadors vinculats al món de les noves tecnologies. Els tornejos de videojocs agafen un to més professional, amb la presència de Girosmash i Planet Games Sports. Malgrat tot, l'organització no vol perdre el caire popular de la festa. Pep Martorell, responsable de l'entitat Palamós Tecnofan.
La Tecnofan Party, que es fa en col·laboració amb l'Àrea de Joventut de l'Ajuntament de Palamós, comptarà també amb la zona còmic, amb la col·laboració d'empreses com Visyon 360 o Drones Costa Brava, i amb conferències i tornejos de jocs com Pacman, Fifa18 o Fortnite. Microsoft hi serà present per donar la possibilitat de provar gratuïtament consoles i jocs del sistema XBOX ONE. Només la zona Lan i els tornejos tenen un cost d'inscripció. La resta d'activitats que es faran amb motiu d'aquesta Tecnofan Party, els dies 6, 7 i 8 de setembre, a la Nau dels 50 metres, són gratuïtes. Els horaris d'obertura del recinte seran de deu a dues, al matí, i de les cinc a dos quarts de deu, a la tarda i nit.
Totes les notícies:
08/05/2025 - Maria Puig (ERC) demana a l'oposició més propostes i menys peticions de dimissió
La regidora de Medi Ambient i Gestió de Residus de l'Ajuntament de Palamós, Maria Puig, del grup...
08/05/2025 - A punt per a l'adjudicació del nou contracte de socorrisme a les platges
Un total de 3 empreses s'han presentat a la licitació pública pel contracte del servei de...
08/05/2025 - La platja de la Fosca i el port Marina Palamós reediten la Bandera Blava
La platja de la Fosca i el port Marina Palamós han revalidat el guardó Bandera Blava, aquest...
08/05/2025 - La territorial de l'ANC integra Calonge i Sant Antoni i es converteix en 'Badia de Palamós'
Com ja s'havia anunciat, l'Assemblea Nacional Catalana ha incorporat Calonge i Sant Antoni al que...
08/05/2025 - 'L'hora del conte' farà avui la volta al món amb Jules Verne
Com tots els dijous, avui hi ha club de lectura infantil a la Biblioteca Municipal de Palamós. És...
Notícies relacionades: